  • Data: 2022-01-19 12:37:30
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hello, Marek.
    On 19.01.2022 08:52 you wrote:

    > Jak może wiać, skoro rama (jej część) jest osadzosa w murze,
    > osłonięta od zew. taśmą i ocieplona 20cm styro a potem jest klej i
    > tynk? Na moje oko zimno przekazywane jest po prostu przez
    > konstrukcję ramy na nie przez jakieś przedmuchy. Stąd moje pytanie
    > czy i innych też tak jest z tego typu oknami.

    Może być konstrukcja profilu a może być wiatr pod ociepleniem. Nie raz
    było tu poruszane "wieje z gniazdek".
    Z czego masz ściany?

    > Skropliny nie pojawiają się na ramie przy murze ale np. na słupku
    > pośrodku okna (modułu nieotwieralnego)

    Jeśli masz jakąś gwarancję jeszcze to zgłoś do producenta. Jeśli nie to
    klops.

    > Rocznik 2018, Oknoplast.

    Rękojmi już nie ma. Może gwarancja?

    A co było wcześniej?
    Co roku takie problemy czy zaczęło się teraz?

    --
    Pete