  • Data: 2022-01-19 08:52:54
    Temat: Re: Skraplająca się para wodna na ramach okien
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 18 Jan 2022 23:15:30 +0100, Pete <n...@n...com> wrote:
    > Gdzieś ci zimne powietrze wieje od środka ramy.

    Jak może wiać, skoro rama (jej część) jest osadzosa w murze,
    osłonięta od zew. taśmą i ocieplona 20cm styro a potem jest klej i
    tynk?
    Na moje oko zimno przekazywane jest po prostu przez konstrukcję ramy
    na nie przez jakieś przedmuchy. Stąd moje pytanie czy i innych też
    tak jest z tego typu oknami.

    > Albo ten ciepły montaż jest spieprzony albo ocieplenie ściany z
    > oknami.

    Skropliny nie pojawiają się na ramie przy murze ale np. na słupku
    pośrodku okna (modułu nieotwieralnego)

    > A co to za okna? Jakieś w miarę współczesne czy sprzed 20 lat?

    Rocznik 2018, Oknoplast.

    --
    Marek