    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Styropian pod balkonem
    Date: Sun, 18 Sep 2022 21:10:33 +0200

    Dnia Sun, 18 Sep 2022 20:21:13 +0200, Janusz napisał(a):

    > To go całego ociepl, od dołu i po bokach 5-10cm a na górę ile się da
    > twardego styropianu lub styroduru, na to podwójna izolacja z folii,
    > wylewka dociskowa 1-2cm 'zazbrojna' siatką szklaną jak na ścianę,
    > góra-dól i na to dopiero płytki. Ja tak zrobiłem ponad 20 lat temu
    > szwagierce i nadal jest w stanie idealnym i mostka cieplnego nie ma.

    No to wtedy balkon byłby kilka centymetrów wyżej, niż podłogi.
    Trochę bez sensu. Pewnie trzeba by zrobić jakieś odwodnienie liniowe, aby
    deszcz nie zalewał drzwi balkonowych, które wtedy byłyby sporo poniżej
    linii balkonu.

    Po ociepleniu budynku trzeba będzie zrobić pomiary w zimie i ewentualnie
    zastanowić się nad górną częścią balkonów.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam