  • Data: 2016-07-16 10:01:53
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 07:27:05 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Piszesz krajowym modrzewiu za 60 zł za m2 i to jeszcze w klasie A. Gdzie
    > taki sprzedają? Poniżej 100-120 nie widzę.

    Gdzie Ty szukasz tych desek?? Za 120 to masz juz modrzew syberyjski :-)
    Masz:

    http://allegro.pl/deska-tarasowa-modrzew-modrzewiowa
    -ryflowana-obust-i6316324521.html#

    Ja dokladnie u tego pana kupowalem. Firma rodzinna, masz cene 50 netto i
    jak sie dogadasz to tak zostanie :-) Deski pierwsza klasa, polecam :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.