  • Data: 2016-07-16 07:27:13
    Temat: Re: Taras z sosny termowanej czy desek kompozytowych?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-07-16 o 01:29, Adam Sz. pisze:
    > Kompozytu nie musisz olejowac raz czy dwa razy do roku. A sosna nawet termowana
    pozostaje sosna... Bedzie bardziej odporna na starzenie ale dalej miekka. Nie ma co
    porownywac tych materialow nawet :)

    > Jak chcesz naturalnie - bralbym modrzew (ja mam nasz krajowy i tez daje rade). Jak
    nie chce Ci sie olejowac dwa razy do roku i akceptujesz wyglad i cene kompozytu to
    bierz kompozyt. Nasz krajowy modrzew to tak 50-60 pln m2 w pierwszej klasie. Ja mam
    40m2 plus schody, schodzi tak 4h na olejowanie. Troche wkurzajace :)

    Piszesz krajowym modrzewiu za 60 zł za m2 i to jeszcze w klasie A. Gdzie
    taki sprzedają? Poniżej 100-120 nie widzę.

    --
    MN