  • Data: 2020-06-08 14:48:49
    Temat: Re: Wąż rozciągliwy elastyczny x-hose
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Krzysztof Gajdemski napisał:

    > Jeżeli dobrze zrozumiałem koncepcję, to muszę przyznać, że nie widziałem
    > na rynku węża o podobnych właściwościach (ale ekspertem od wężologii
    > stosowanej nie jestem). Pytanie jednak, czy koszt tej konstrukcji nie
    > przesunąłby tegoż segmentowego węża do segmentu dóbr luksusowych?

    Nawet bardzo luksusowych. Żeby koncepcję zrealizować w praktyce, a przy
    tym nie pozbawić węża innych praktycznych walorów, należałoby uzyć bardzo
    lekkich i wytrzymałych materiałów. Grafen byłby dobry (co do nanorurek, to
    chyba ich zastosowanie w dziedzinie ogrodowo-irygacyjnej jest ograniczone).

    > Natomiast słyszałem wiele pozytywnych opinii o wężach strażackich (tych
    > od sika^H^H^Htrumiennic) używanych w ogrodach po zakończeniu służby.

    To chyba jeśli ktoś uprawia baobaby. W swoim ogródku jakoś nie wyobrażam
    sobie zastosowania dla tak grubej gadziny. Pomysł równie skrajny, co
    nanorurki.

    --
    Jarek