  • Data: 2012-03-26 09:51:25
    Temat: Re: Wełna na dach
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kupiłem na próbę 2 rolki Unimaty i rolkę Supermaty. Unimatę układa się
    > kiepsko, Supermatę niewiele lepiej... Fakt, że robię to pierwszy raz w
    > życiu.
    >
    > Na początku ciąłem warstwy o szerokości 2cm większej niż rozstaw krokwi,
    > ale słabo się trzyma (środek warstwy wełny odchodzi od membrany). Potem
    > ciąłem o 5-6cm więcej niż rozstaw krokwii - trzyma się lepiej, ale też
    > wygina... Wygląda to teraz źle, nierówno. Będę musiał od razu sznurować,
    > inaczej tego nie widzę.
    >
    > A może spróbować jakieś inne wełny, np. Rockwool Megarock, Toprock? Lepiej
> [...]

    Ja też najpierw kupiłem po rolce 2 rodzjaów i próbowałem.
    Zalezy jakie masz rozstawy między krokwiami ale generalnie po to jest
    sznurowanie że ta wełna bardziej lub mniej ale wypadać ma prawo.
    a te 2cm szersza niż rozstaw wystarczało, bo więcej już zaczęło giąć wełnę i
    .... wtedy bryndza.
    całą połać mam zrobioną pierwszą wasrtwą między krokwiami i jest ok, wełna
    trochę napięła sznurek i sobie wisi.
    Żeby nie wypadało to chyba tylko płyty ale kasa inna.

    Rafał