  • Data: 2014-04-27 20:11:35
    Temat: Re: bojler elektryczny dla 2 starszych osob
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2014 19:26, uzytkownik pisze:

    > Masz kłopoty z czytaniem i rozumieniem tekstu?

    Nie.

    > Zawsze udzielasz głupich porad nie czytając o czym jest dyskusja?

    Może niewygodnych dla ciebie, bo ktoś może sam sobie tę anodę wymienić i
    może paru klientów stracisz, ale to nie oznacza że są głupie.

    > Dlaczego mnie nazywasz kanciarzem?
    > Masz jakikolwiek dowód, że kogokolwiek oszukałem?

    Mowa była ogólnie o różnych "haczykach" w gwarancjach - dlaczego wziąłeś
    to do siebie? "Uderz w stół a nożyce się odezwą?"

    > Nie wszyscy są tak młodzi jak ty, nie wszyscy są tak utalentowani jak

    Większość populacji jednak na paraliż nie cierpi.

    > ty, nie wszyscy mają tak sprawne rączki jak ty, aby ochroniarzowi z II
    > grupą móc nawymyślać i psiknąć w oczy gazem pieprzowym. Wielki z ciebie
    > bohater.

    No dobra, szmato - p47 już został zgłoszony do prokuratury (i chyba go
    nawet znaleźli, bo ostatnio się uspokoił). Teraz kolej na ciebie.

    Swoją drogą - czy ty czasem nie podpisywałeś się jakiś czas temu jako
    "news"? I prokuratura namierzyła twoich dziadków w jakieś pipidówie, u
    których korzystałeś z sieci a oni wnusia kryli?

    > A ja niby o urządzeniach popierdolonych?

    Najwyraźniej - skoro w odróżnieniu od normalnych wymagają specjalnych
    kluczy do wymiany elementu który normalnie ma własny gwint i jego
    odkręcenie nie powinno wymagać żadnego klucza.

    > I gówno, bo nie dyskutujemy tu o takich samochodach, ale bojlerach, a

    Ale podobnie jak w przypadku samochodów można komuś wcisnąć jakiś
    super-duper samochód wymagający bardzo nietypowych zabiegów nawet przy
    tankowaniu.

    > firma Galmet jest polską firmą, która już od wielu lat produkuje
    > bojlery, produkuje ich dużo i jest duże prawdopodobieństwo, że autor
    > tego wątku właśnie kupi bojler tej firmy.

    Jak ty mu będziesz doradzał - na pewno.

    Ja bym zaproponował rzucenie okiem do instrukcji obsługi i sprawdzenie,
    jak wygląda "szalenie skomplikowana procedura" wymiany tak naprawdę
    dużej śruby.

    Może ta firma, która chyba sponsoruje ci ciągłe powtarzanie jej nazwy,
    zamiast wydawać pieniądze na tak żałosnego marketoida poświęci środki na
    zracjonalizowanie konstrukcji.

    [ciach kłamstwa patologicznego oszusta]

    > tylko wykonywali swoje obowiązki i mieli prawo żądać zaprzestania
    > fotografowania.

    Kłamiesz, śmiecu.

    > Żeby później taki padalec jak ty szykanował nawet moje dzieci i wnuki?

    No jasne, kurwa bez honoru zawsze zmyka za zasłonę dymną. Może jesteś
    jeszcze w ciąży i nie możesz się stresować, co?

    [ciach pomówienia ze strony ludzkiego gnoju]

    Jeśli nie podasz mi danych kontaktowych umożliwiających złożenie pozwu
    udowodnisz tylko, że jesteś tchórzliwym śmieciem, kłamcą, oszustem i
    śmierdzącym wrzodem na obliczu ludzkości, którego słowa są warte tyle
    samo, co największe bajki czołowych propagandzistów przestępczych
    reżimów z Goebbelsem na czele.