  • Data: 2009-04-28 17:59:15
    Temat: Re: czym przykleic .(textylia )
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CeZ__134" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gt6c0h$d8s$1@news.onet.pl...

    > Mam bluze,ktora na lokciach ma takie gumowane ochraniacze.Jeden kawalek
    > zaczol sie odkleiac od materialu..teraz pytanie,czym to przykleic ?
    > butapren
    > ?klejem na goraco ?material jest cienki,syntetyczny..zatem, potrzebuje
    > kleju
    > plastycznego i mocnego ktory bedzie odporny na wode.Jakies pomysly jakiego
    > uzyc kleju ?

    > Za trudny tekst dla Ciebie kolego ? moze czas wziac sie za nauke czytania
    > ze
    > zrozumieniem ;].
    > EOT dla tego Pana...

    Tak, tekst w którym nie zaczyna sie zdań z dużej litery, nie stosuje się
    odstępu pomiędzy zdaniami a twórca 'zaczol' stosować własną ortografię jest
    dla mnie za trudny. Nie zamierzam się uczyć narzeczy subkultur niższego
    poziomu by pojąć co osobnik człekopodobny ma do zakomunikowania. Szkoda mego
    cennego czasu jak i mego intelektu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl