  • Data: 2009-09-13 17:04:16
    Temat: Re: dom gotowy
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa pisze:

    > Patrz: fundament słupowy i domki "holenderskie" (de facto szkieletory na
    > podwoziach).

    Czyli bardziej domki kampingowe, niż domy mieszkalne całoroczne. Wybacz,
    ale kojarzy mi się to bardziej z tanim ośrodkiem wypoczynkowym, niż z
    domem na cały rok...

    > Przepraszam bardzo, a Ty w czym mieszkasz? W kamiennym zamku, w jaskini
    > czy w piramidzie? ;->

    Co to wg Ciebie ma do rzeczy...? ;-)

    mieszkam póki co w bloku, ale buduję tradycyjny dom i gdzieś za rok
    planuję tam zamieszkać :-).

    > A w tych gotowych masz izolacje, instalacje i okładziny już gotowe. Co
    > za różnica?

    Taka, że w szafie można sobie posiedzieć przez trzy tygodnie latem, ale
    nie cały rok mieszkać :-). Ja bym tam się nie decydował...

    [.]

    > Dlaczego twierdzisz, że jest mniej trwałe, hmm?

    Bo tak... :-P. Co murowany, to murowany, klimat, cisza... w razie
    huraganu nie poniesie w diabli :-).

    > Czas to pieniądz. Czyli te wynalazki są tańsze już na początek o czas
    > budowy. I np. czynsz w wynajętym lokum, który musiałbyś przez te minimum
    > dwa lata budowy i wykańczania płacić.

    To jednak jest inwestycja, tak czasowa, jak finansowa. Procentować
    będzie później. Jak zrobisz szybko... nie koniecznie tanio dom-szafę, to
    raczej będziesz do tego dokładał.

    pozdr
    robercik-us