  • Data: 2018-01-18 07:11:39
    Temat: Re: instalacja fotowoltaiczna raz jeszcze
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 22:35:20 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Wymóg jest, że musi być na dachu domu. Nie może być na gruncie, szopie obok
    > etc :)

    Dobuduj więcej dachu! Może jakieś słupy postawić i na nie
    rozszerzyć dach? ;)

    > Wszystko prócz vat. Sprzęt + instalacja. 6 tysi netto / kWp, vat ja płacę
    > ale to będzie pewnie 8% :)

    Kurde panie... Miodzio.

    > Sporo. Na każdej połaci mam przynajmniej jedno okno dachowe :D
    > Trochę powątpiewam, że mi to wejdzie na dach ;)

    Zakryj okna dachowe panelami, latem nie będzie grzało do środka ;)
    A masz jakiś sprzęt z góry narzucony? Bo może rozejrzyj się czy
    nie ma już paneli 350W, to ciągle do góry idzie.
    Bo jak masz narzucone to jest ryzyko że Ci wsadzą jakieś tanie 250W
    i jeszcze więcej miejsca będzie potrzeba :/

    > Niech mi jeszcze ktoś powie że duże miasta są lepsze pffff... :D

    Moja wiocha liczy 1200 mieszkańców więc tego :>
    Kwestia samorządu pewnie, Waszym się może bardziej chce, a może
    dostali odgórnie kasę z unii na smoga i dlatego?

    L.