  • Data: 2013-11-08 21:48:30
    Temat: Re: jaki eko-groszek na co zwaracac uwage (laik)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-08 21:01, j...@g...com wrote:
    > na co patrzec przy kupnie?

    Raczej po kupnie. Na ilośc popiołu i jego wygląd. U mnie dobry wegiel
    spala się do praktycznie pyłu i to niewielkich ilości. Hipermerketowy
    skręca się w rurki (szlaka wychodzi z retorty w postaci kawałków
    wielkości pięści) i zostawia o wiele więcej popiołu, w dodatku popiół ma
    różne kolory tęczy. Oczywiście w hiperpermarketowym trafiały się
    kamienie. Kalorycznie cieżko mi mierzyć, ale mam wrażenie że
    hipermerketowy jest słabszy bo piec chodzi zazwyczaj na ustawieniach
    około 20% więcej.

    Patrz też czy nie jest mokry, szkoda pieca.

    *Każdy* dostawca wegla / sortownia będzie kombinować. Poszukaj sobie sam
    takiego w okolicy z którym da sie żyć.