  • Data: 2013-11-08 22:24:38
    Temat: Re: jaki eko-groszek na co zwaracac uwage (laik)
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 21:01, j...@g...com pisze:
    > Witam, niedawno wprowadzilem sie do nowego domu i mam piec z podajnikiem slimakowym
    na eko-groszek i chce teraz kupic go i o co mam pytac i na co patrzec przy kupnie?

    Nie palę groszkiem, ale śledzę temat, podobno jeden z lepszych to
    ekogroszek Piekarski eko pieklorz z kwk bobrek. Ale oryginał, bo
    znalazłem opinie, że jest często fałszowany na składach.
    Ktoś tu na grupie niedawno zapodał taki groszek, że jest bardzo dobry
    http://ekogroszekpakowany.pl/oferta-1m.html
    Nie wiem o nim nic, ale z opisu wygląda ciekawie.