  • Data: 2012-05-08 00:47:27
    Temat: Re: koszt studni glebinowej
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 7 maja 2012 19:25:24 UTC+2 użytkownik mal napisał:

    > Póki co - nie zmieniaj zawodu, nie opłaca się.

    Sluchaj - oni wiercili u mojego sasiada - wywiercili 4 otwory po 60mb kazdy,
    wprowadzili rury (PE32 SDR11 - 500mb = 1k pln) i skasowali za to 16 tys pln do reki -
    cena promocyjna. Dwa dni robili, trzeci mozna doliczyc na transport. Fakt, ze robilo
    ich czterech chlopa ale to i tak wychodzi ze zarobili gdzies po 3k pln na czysto na
    leb w trzy dni. 6 takich robot i kazdy ma po 18k pln na leb - zarabiasz tyle ? ;) Bo
    ja nie :) A wiem dobrze jak duze jest zapotrzebowanie na wiercenie DZ samych pomp
    ciepla!
    pozdr.

    --
    Adam