    Subject: Re: ntg elektryczne auta
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Pete <n...@n...com>
    Date: Mon, 18 Dec 2023 20:46:36 +0100

    W dniu 18.12.2023 o 18:34, Myjk pisze:
    > Sun, 17 Dec 2023 17:16:34 +0100, nadir

    > Ja też byłem wszyscy powiedzieli że zasięg
    > oczywiście spada w czasie ogrzewania.

    Ale mówili, że o połowę czy mówili ogólnie, że spada? ;)

    > I czego tutaj nie rozumiesz? Jak kupujesz spaliniaka to też ci nie mówią
    > że jak zaczniesz butować od świateł do świateł,

    Tak jak w elektryku.

    że w zimie jak ogrzewasz
    > kabinę to spalanie wzrasta

    Dwukrotnie, jak w elektryku? :D

    Chyba Ci się od tej elektryczności coś pozajączkowało, akurat ogrzewanie
    kabiny jest ciepłem odpadowym.

    >, jak używasz klimy w lecie to spalanie też
    > wzrasta?

    o 5%. A o ile w elektryku?
    Bo ja znam gości, którzy w zimie jeżdżą lodówkami, żeby dojechać do celu :)

    P.S.
    Ww. to były pytania retoryczne :P

    --
    Pete