  • Data: 2011-04-17 19:55:32
    Temat: Re: ogrodzenie miedzy dzialkami
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4daac12c$1@news.home.net.pl...

    > andrzejku , sie dobrze zastanów nad tym co napisałeś :-)

    A masz jakieś konkretne zarzuty?

    > co do meritum - prawo mowi ze grodzi ten który chce i w
    > żaden sposób nie moze przymusić sąsiada do partycypacji
    > w kosztach.

    I zasadniczo każdy grodzi swoje - grodząc w granicy powinieneś to
    uzgodnić z właścicielem sąsiadującej/sąsiadujących posesji.

    > Natomiast obowiązek utrzymania (konserwacji) tegoż leży
    > solidarnie na obu sąsiadach.

    O'RLY?

    Znajdziesz jakąś podstawę prawną do zmuszenia mnie do pokrywania kosztów
    jakiejś drogiej w konserwacji wydumki, którą sobie postawił bez
    uzgodnienia ze mną właściciel sąsiedniej posesji? W szczególności w
    sytuacji, kiedy np. ja nie mam ochoty w ogóle stawiać ogrodzenia?