  • Data: 2011-01-25 13:06:08
    Temat: Re: spadająca moc świetlówki
    Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sofa-mebels <x...@x...xx> napisał(a):

    > [...]
    > .ht

    > To spam, kto moze zachywac sie swietlowkami, ktore daja koszamrne swiatlo,
    > jedynie sam sprzedawca, zachecajacy do kopowania swoich chinskich produktow
    Nie mam nic przeciwko reklamom. Są bardzo potrzebne. Nawet w takich miejscach
    jak to. Ale mogly by być czymś poparte a nie tylko bełkotem jakie coś jest
    swietne. Ma tych żarowek do spuchłej dupy. Napisał by na grupie ze jedna
    pzreznacza do testów. Trudno mnie posądzić o współpracę z jakimkolwiek
    sprzedawcą. Takich jak ja jest tutaj sporo. Niech napiszę " kogutek dostaniesz
    jedna żarowkę na dwa miesiące do testowania. Potem opiszesz wrażenia. A jeśli
    zdecydujesz że ją chcesz mieć i mi zaplacisz to będzie najlepsza reklama.
    Oczywiscie pokrywam wszystkie koszty przesylki." Bylo by takie coś
    opiniotworcze. Bylo. Móglby się powolać na taki test na Allegro. Jeśli ta
    zarowka bylą by dobra, spełnialą moje oczekiwania to po dwóch miesiacach nie
    chcial bym jej oddać i bym zaplącił. I pewno bym dokupił jeszcze jakąś. Na
    mnie nie dzialąja teksty ze z kolega kupuje i rózne inne pierdoly.