  • Data: 2017-03-22 08:39:03
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: scruffty <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Mar 2017 17:30:12 +0100, niepełnosprawny intelektualnie

    > ogólnie to Każdy kto ma coś do powiedzenia - niech pisze, dzięki!

    Tylko 60. Miałem kiedyś 45 i jest za mała (brytfanki, patelnie itp. zajmują
    dużo miejsca). U mnie przy rodzinie 2+2 nawet 60 nastawiamy codziennie,
    czasem wyjdzie tak, że co drugi dzień. Prawie nic nie myję ręcznie, nawet
    raz użytych szklanek, bo jak zobaczyłem ile wody używam na takie mycie, to
    zmywarka bierze mniej.

    --
    scruffty