  • Data: 2017-03-27 20:34:49
    Temat: Re: zmywarka 45 vs 60
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > Jak ktoś potrzebuje to podpytam żony na jakiej stronie zamawia jakieś
    > ruskie (z cyrylicą) mydła w płynie i porównamy.

    Z ruskimi też trzeba uważać. Całe lata produkowali porządny naturalny
    płyn do kąpieli z zawartością 40% spiritusu. Ludzie sobie chwalili,
    bo to dobre i tanie. Aż tu nagle ktoś zamienił spiritus na metylowy.
    Poumierało od tego kilkadziesiąt osób. No jak tak można, już sumienia
    chyba nie mają -- człowiek pije ze sprawdzonego źródła, a tu zatrucie.
    Jakieś pół roku temu głośno było o tej sprawie, aż do nas dotarło.

    Jarek

    --
    Ludzie wykombinują różne świństwa i piją je jak wodę. Taka jałowcówka
    nie ma smaku ani barwy i pali gardło. I żeby jeszcze była prawdziwa,