  • 201. Data: 2021-04-27 18:18:15
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Apr 2021 08:12:19 +0200, quent

    > To jest poziom dyskusji - krytyczne zdanie świadczy o prowadzeniu
    > krucjaty a przecież pisał tylko o przypadku swojego dziecka!
    > Dramat

    W świetle szczepień na covid to pisał, napisał też wiele innych bzdur
    bazując na podstawie szczepionki swojego dziecka, zresztą nawet nie wie co
    to za szczepionka była, choć ma się to nijak do szczepionek na covid.
    Faktycznie, dramat.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 202. Data: 2021-04-27 18:23:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Zenek Kapelinder.
    On 27.04.2021 00:44 you wrote:

> [...]
    > a=20
    > nie inaczej?
    > nkow=C4=85, a nie=20
    > h oraz=20
    > nich mieli=C5=9Bmy te=20
    > Uwa=C5=BCam =C5=BCe troch=C4=99 koloryzujesz. Przed chwil=C4=85
    > sprawdzi=C5= =82em. Przy wstrz=C4=85sie nie ma wysokiej temperatury.
    > Chcesz dyskutowa=C4= =87 o temperaturze dyskutuj z googlem.
    > Pomi=C4=99dzy p=C3=B3=C5=82tora roku= a dwoma latami nie ma
    > =C5=BCadnych szczepie=C5=84 obowi=C4=85zkowych. Obow= i=C4=85zkowe
    > szczepienia ko=C5=84cz=C4=85 si=C4=99 jak dziecko ma p=C3=B3=

    Słabo Zenuś.
    W drugim roku życia jest pięć obowiązkowych szczepionek.
    A że nie masz dzieci, to nie możesz wiedzieć, że terminy kalendarza
    szczepień są terminami zalecanymi. I na skutek wielu powodów szczepienia
    np. zalecane do 12 mc życia zostanie podana pół roku albo i rok później.

    Z resztą twoich wypocin wyczytanych w google nie chce mi się
    polemizować, bo to nie na najmniejszego sensu.

    --
    Pete

  • 203. Data: 2021-04-27 18:24:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 27 Apr 2021 08:07:53 +0200, quent

    > Ja już nie nadążam.... chciałeś mi dojebać czy przybić pionę? :-D

    Po prostu stwierdziłem fakt. Generalnie śmiesznie brzmi jak konfederaty
    bronią życia nienarodzonego, a nie chcą dbać o życie istniejące. Typowa
    prawica. Ale pewnie tam mają jakieś rozwiązanie aby nie brać szczepionek --
    dalej lockdown, maseczki, hektolitry płynów do dezynfekcji? A może totalne
    rozluźnienie, niech wypadnie z obiegu trochę ludzi, luźniej się zrobi,
    reszta się naturalnie uodporni, czyt. zostaną najsilniejsi (czy
    najmądrzejsi to już inna kwestia)...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 204. Data: 2021-04-27 18:25:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 26 Apr 2021 21:07:17 +0200, FEniks

    > Za to doskonale pamięta wszystkie koszty, jakie poniósł
    > w związku ze szczepieniem i jego rzekomymi skutkami.

    Kasa jest przecież najważniejsza.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 205. Data: 2021-04-27 18:39:40
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 27.04.2021 18:18, Myjk wrote:

> [...]
    > bazując na podstawie szczepionki swojego dziecka, zresztą nawet nie wie co
    > to za szczepionka była, choć ma się to nijak do szczepionek na covid.

    Hehe to typowe, a ja znam wielu ludzi w realu i oni podobne bzdury
    wygadują :-) Część sprawia wrażenie jakby nawet nie skończyła
    podstawówki :-)

  • 206. Data: 2021-04-27 18:47:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik FEniks x...@p...fm ...

    > Znam z kolei taki przypadek, że kobieta mimo stwierdzonego covidu
    > była uspokajana przez lekarza, że nie musi jeszcze do szpitala.
    > Jak już musiała, to niestety zmarła. Poniżej 50 rż.

    Tez znam taki przypadek gdzie przez tydzien zalecano zbijanie bardzo
    silnej gorączki w domu.
    A potem juz było po ptokach.

    Co ciekawe, w 2020 mowiono aby zgłaszac sie do szpitala, jak saturacja
    spadła ponizej 94, w ostatniej marcowej fali ciezko było sie dostac do
    szpitala jezeli nie miało sie saturacji ponizej 90...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 207. Data: 2021-04-27 18:47:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    > chcę powiedzieć, że podejrzane by było jak sporo osób zna kogoś,
    > kto miał wpisany cvd mimo innej przyczyny zgonu, a my oficjalnie
    > pokazujemy ogromne liczby. Ja tylko się dziwię, że to 25%, ja bym
    > na jego miejscu powiedział że to 7,46% - brzmiałoby lepiej.

    A jest tak? Bo te informacje które ja znam to było ze znajomy
    znajomego, ciotka brata itd...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 208. Data: 2021-04-27 19:08:04
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Myjk.
    On 27.04.2021 18:16 you wrote:

    > Mon, 26 Apr 2021 22:17:48 +0200, Pete
    > Ale ty piszesz o tym w świetle nowoczesnych szczepionek na covid
    > (twierdząc dodatkowo że nie testowane) zdaje się -- czy jednak się
    > już zdążyłeś zgubić w tym co piszesz?

    Sam nie wiesz do czego się przypieprzyć. Zapamiętaj sobie raz na zawsze.
    Wszystkie _obowiązkowe_ szczepionki to zło.

    > Ja węch straciłem, ale mam papier że nie miałem covida (choć ciotka
    > co to wpada cyklicznie do nas miała covida, nawet ma zdemolowane
    > płuca co wyszło na prześwietleniu płuc). A na papierze mam napisane,
    > że wynik nie jest jednoznaczny. :P Lemingu, wierzysz we wszystko co
    > ci napiszą. :>

    Ale nie jestem płaskoziemcą, który neguje istnienie Covid. Jest i
    będzie. A jeśli już się trafiły objawy dodatkowo potwierdzone testem to
    przyjmuję do wiadomości diagnozę.

    > Lemingu, moje dzieci nie wylądowały w szpitalu po szczepionce, nie
    > prowadze też krucjaty antyszczepionkowej jak ty. Gość się zapytał
    > konkretnie co to za szczepionka doprowadziła twoje dziecko na skraj
    > życia, a ty takiej podstawowej rzeczy w dyskusji nie wiesz --
    > literalnie śmierdzisz bajkopisarzem.

    Mało mnie obchodzi czy mi wierzysz czy nie.
    Nie jestem w sądzie żeby od tego jak opowiem moją historię zależało czy
    dostanę czapę czy nie.

    > Zresztą pamiętam że już kiedyś prowadziliśmy "dyskusję" i wtedy też
    > wielu szczegółów nie pamiętałeś, co jest absurdalne w tej sytuacji.
    > Ja pamiętam każdy większy dzwon córki (mimo że w szpitalu przy
    > większości sytuajcji nie wylądowała, choć raz z rozciętym paluchem
    > na szycie jechaliśmy i pamiętam, ba, pamiętam nawet że zastrzyku
    > przeciwtężcowego nie dostała -- co mnie zdziwło, ale żyje, znaczy
    > widać jednak nie był potrzebny!).

    No widzisz. A ja nie pamiętam.

    > No, ale krucjatę antyszczepionkową pamiętasz aby prowadzić.

    Czy ja kogoś namawiam do rezygnacji ze szczepionek? Opisałem swoją
    historię po podaniu szczepionki.
    I dlatego chciałbym mieć wybór. Zwłaszcza że państwo w żaden sposób nie
    chce wspierać ofiar NOP.
    Ale łatwiej jest im szczuć jednych na drugich, bo w tym są perfekcyjnie
    dobrzy.

    --
    Pete

  • 209. Data: 2021-04-27 20:30:13
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-27 o 17:59, FEniks pisze:

    > Byli w historii już tacy, którzy ów "problem" chcieli rozwiązać w
    > przyspieszonym tempie.

    Tylko okazało się, że zabrali się nie za tych co powinni.
    Teraz naprawiają błąd.

  • 210. Data: 2021-04-27 20:41:49
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 27.04.2021 o 18:11, Pete pisze:
    > Nieuważnie czytałaś. Zapalenie płuc to sobie wpisała ordynator w wypis.
    > Nie było żadnych objawów wskazujących na ZP.
    > To tylko radosna twórczość lekarzy. A może raczej "lekarzy"

    No dobrze, nie zapalenie płuc, nie wstrząs anafilaktyczny, to w takim
    razie nie rozumiem, po co w tym szpitalu się znaleźliście.

    > No to jak, wiesz z pamięci ile wkłuć przechodzi dziecko?

    Pytanie było nie o ilość wkłuć, a o nazwę szczepionki. To o wiele
    łatwiej zapamiętać.

    I owszem, pamiętam nazwy szczepionek moich dzieci, chociaż żadnych
    sensacji w postaci pobytów w szpitalu nie miały.

    Żeby sprawdzić dokładnie ile tych wkłuć było, muszę zajrzeć do
    książeczki zdrowia, nie stanowi to jednak żadnego problemu. Moje młodsze
    do końca 2. r.ż miało 7 wkłuć obowiązkowych i 3 nieobowiązkowe. Złożyło
    się na to 5 różnych szczepionek, w tym 2 podane od razu po urodzeniu w
    szpitalu. Wkłuć miało mniej, ponieważ kupowałam szczepionki skojarzone.

    > Czekam na odpowiedź ile wkłuć przechodziły twoje dzieci od urodzenia do
    > 2 lat

    jw.

    > A to już NFZ refunduje poniesione wydatki związane Z NOP?

    Zdaje się, że pobyty w szpitalu, wizyty u pediatry itd. są finansowane z
    NFZ.

    --
    Ewa