  • 81. Data: 2021-04-25 01:38:43
    Temat: Re: Szczepiliście się już?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 22.04.2021 o 10:49, KIKI pisze:
    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    ???????!
    Maseczki już porzucasz czy dopiero za 35 dni?

  • 82. Data: 2021-04-25 08:05:29
    Od: Runt <r...@e...prv>

    /.../

    --
    > Oczywiście że nie czuje się obrażony
    to dobrze zenusiu. martwiłem się że strzelisz focha i znikniesz z grup
    "dyskusyjnych" na zawsze! byłaby to wielka strata. ;-(((.
    > pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-)))
    >vel runt
    c-vel zenek ;-)))
    > dziura w dupie.
    zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do wydłubywania koopsztali? ;-))
    > Byle kto nie może mnie obrazić.
    to dobrze zenusiu, ty stary karaluchu! ;-)))
    > Nie kop starego po jajach
    zenusiu, projekcja. to twój stary kopał cię w to co nazywasz "jajami", a
    jest przerośniętą łechtaczką bo przy twoim obrzezaniu twemu "tate"
    zadrżała rączka i chlasnął cię brzytwą głęboko w krocze ;-)))
    > jak mogę do szczania podnosi.
    zenusiu, nogę podnosi pies hanssa kiedy obrabiasz mu "przodem" jego
    fiuta ;-)))

    zenusiu, martwię się o ciebie. nawet lobotomia ci nie pomogła. zrób
    sobie zenusiu lewatywę to może przestaniesz obsrywać wszelkie możliwe
    "grupy dyskusyjne". Towarzystwo Psychiatryczne w Łodzi wysyła ci
    gratisowo: https://tinyurl.com/n2vx4mcc ;-)))

    --
    Runt

  • 83. Data: 2021-04-25 09:26:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:s61lq5$gr6$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Po dwóch tygodniach wszystko wraca do stanu jak przed.

    a to dobrze

    byłoby smutno nie czuć schabowego

    --
    Piter

  • 84. Data: 2021-04-25 09:36:04
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Po dwóch tygodniach wszystko wraca do stanu jak przed.

    No właśnie nie zawsze. Wczoraj rozmawiałem z kolegą na ten temat.
    Przeszedł chorobę w listopadzie, do teraz nie czuje niektórych zapachów.
    Smak miał cały czas.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 85. Data: 2021-04-25 10:05:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    króciutoL
    dla czego bez odpowiedzi

    > Skoro oczekujesz szacunku od innych to miej szacunek do innych.
    mój szacunek do Ciebie przjawia się tym, że nie wyzywam Cię

    > "To właśnie jest użytkownik, którego argumetem jest tytuł i lata pracy w
    > zawodzie."
    >
    > Uważasz, że ta Twoja wypowiedź nie jest sarkazmem?
    ale to TWOJE SŁOWA. TY napisałeś (jak bardzo chcesz to poszukam) że całe
    życie /ileś tam lat tak robiłeś i tyle

    > Co niby ma znaczyć ta wypowiedź: "Twój kolega po fachu chciał za nową
    > płytę główną 750zł, kolega ogarnął mi to za flaszkę"?
    Zgadza sie, to mniej więcej prawda
    > Że niby co? Że serwisant to złodziej, cwaniak i ździerca? A że ja niby
    > taki sam?
    prosiłem, zapytaj, nie pisz że TAK JEST bo TOBIE się tak WYDAJE. Masz
    prawo do własnych osądów. ale jeśli ktoś coś sugeruje, niedopowiada, to
    ZAPYTAJ, zanim posądzisz go o kłamstwo.

    > Wyskoczyłeś z tym tekstem jak "filip z konopi". Tekst kompletnie
    > oderwany od tematu tamtej dyskusji, tylko po to, aby mi kolejny raz z
    > rzędu przywalić.
    ale to TY masz takie odczucie, nie zapytałeś dla czego, nie zażądałeś
    sprostowania.
    niniejszym uroczyście przepraszam użytkownika który poczuł się dotknięty
    moim komentarzem, opisującym sytuacje z przed dekady, w którym
    udowodniłem że niektórzy instalatorzy tak bardzo sie trzymają przepisów,
    że wiedząc że spaliła sie dioda, wymieniaja całe płyty główne.

    Teraz Ty. Coś napisałem. że któryś wulkanizator to złodziej. i nagle na
    drugim końcu polski inny wulkanizator poczuł się urażony. Dla czego on?
    Właśnie ten jeden?!
    Dla tego napisałem idź na spacer, bo doszukujesz się ataków bardziej niż
    kościół katolicki

    > Za takie samowolne przeróbki, serwisant natychmiast straciłby
    > autoryzację, musiałby zapłacić karę umowną, a gdyby coś się stało to
    > zostałby pociągnięty do odpowiedzialności karnej.
    miał to w dupie, bo chciał to ogarnąć taniej bez papierów. Jakbyś
    czytał. argumenty byłyby....trafniejsze albo chociaż byłyby
    > Wymieniając całą płytę główną kotła, odpowiedzialność ciąży na
    > producencie kotła.
    chyba że użył niecertyfikowanego śrubokręta, albo spieprzył coś podczas
    ingerencji. Dobrze wiesz że domyślnie odpowiedzialny jest właściciel i
    on musi szukać dupochronów.

    > Tak więc kolego nie żądaj od serwisantów nadstawiania dupy w imię tego,
    > że Ciebie nie jest stać lub też skąpisz na nową płytę. Ciesz się, że
    > masz kumpla, który Ci to naprawił i w razie jak Ci chałupa wyleci w
    > powietrze nie ciągaj go po sądach.
    nie żądam. Napisałem jak było, a wnioski wyciągnął Twój przepracowany umysł
    > Poza tym wskaż mi gdzie są te moje pierdoły, albo przeproś.
    opisałem też instalatora który korzystając z programu czyste powietrze
    chciał mnie naciągnąć na bardzo wysokie koszty montażu instalacji
    grzewczej. logiczne byłoby albo wziąć go w obronę, albo nie pisać nic. i
    to jest GŁÓWNY mój zarzut do CIEBIE. Jak Ci wygodnie - piszesz, nawet
    bardzo dużo. jak nie wygodnie - milczysz i jak mantre powtarzasz to co
    napisałeś.

    > Na moją wypowiedź i wyliczenia kosztów 7-letniej gwarancji Termeta, w
    > chamski sposób przypisujesz mi matactwo, choć podałem link do strony
    > Wskaż mi te moje matactwa, albo przeproś.
    Zaproponowałeś kocioł, ja zapytałem dla czego taki drogi, czy nie nadał
    by się termet. argumentów brak, albo argument typu, całe zycie montuje
    mój kocioł i on się nie zepsuje. Rozumiem że ma inny wymiennik, ale skąd
    pewność że termet się popsuje? po za tym może mieć 7 lat gwarancji, może
    drogiej, ale jak ktoś lubi to dla czego nie? Wyliczyłeś że te 7 lat
    gwarancji jest drogie, i to się ZGADZA, ale czy zrobiłeś analizę innych
    podanych prze zemnie kotłów?
    Twoja odpowiedź jest zazwyczaj taka - jak chcesz - zrób to sam. w
    zasadzie jest logiczna. tyle że aby KTOKOLWIEK, powiedział ze COKOLWIEK
    jest LEPSZE, MUSIAŁ zrobić porównanie. topola ma 18 metrów więc jest
    wyższa od dębu. jak to sprawdziłeś? ile ma dąb metrów? Nie wiem, sam
    sprawdź. i to jest matactwo. Albo NIE MASZ zielonego pojęcia o kotłach
    innych producentów, albo masz tą wiedzę, ale ją zatajasz.
    bąknęło Ci się przypadkiem że termet ma szanse działać dobrze jak woda
    będzie miękka. policzyłeś ile będzie kosztować miękka woda? Nie. więc?
    Ja siebie uważam za fachowca w pewnej dziedzinie. mój klient zawsze
    dostanie porównanie co ile kosztuje, jakie ma wady, jakie zalety i
    ZAWSZE dostanie odpowiedź na każde pytanie dla czego. Takie pytanie
    zadane użytkownikowi rodzi pioruny albo milczenie.

    tłumaczyłeś że kocioł który włącza sie i wyłącza często marnuje gaz i
    szybciej sie zużywa. z tego powodu dokłada się do kotłów bufory
    (uproszczenie). to załączanie i wyłączanie nazwałeś taktowaniem. rzekomo
    mój kocioł (tak termet) taktuje zbyt często bo... (argument domyślny i z
    dupy) nie ma bufora. więc zapytałem jakie jest prawidłowe taktowanie.
    odpowiedzi nie otrzymałem. to też można podciągnąć pod matactwo. dla
    czego tak uważam. (uważam, a nie jest - tego też nie rozumiesz). Bo
    jeśli Twój kocioł ma do ogrzania chałupę jak "mój" blok, to nawet z
    buforem może taktować częściej niż mój kociołek, który grzeje
    mieszkanie. Gdybyśmy porównywali cyfry - mogłoby się okazać, że kolejny
    logiczny argument prysł. tym bardziej że jak się potem zastanowiłem, na
    taktowanie ma zajebisty wpływ histereza. Ty o tym wiedziałeś, ale nie
    powiedziałeś. ja jako laik doszedłem do tego po dłuższym dumaniu.

    > A Ty po co wkładasz?
    jak widzę że dresy zaczepiają staruszka, pytam czy mają jakiś problem.

    > Przywaliłem Zenusiowi i on wie dokładnie za co i będę mu przywalał tak
    > długo jak długo on będzie się do mnie dopierdalał bezzasadnie.
    TERAZ nic Ci nie zrobił. znaczy wtedy gdy to pisałem....

    > W jakich kotłach? Gdzie one są wymienione? Na stronie ministerstwa czy
    > gdzie?
    były. ariston beretta itd. ogólnie za 3k, da sie kupić kocioł
    kondenstacyjny.

    > Poza tym dlaczego żądasz ode mnie, abym to ja coś udowadniał.
    NIEEEEEEE!!!!!
    słowo klucz= RÓWNOWAGA.
    Napisz moim zdaniem - jak laik, albo napisz jak profesjonalista porównanie.

    > To Ty przedstawiłeś argument, że Termet jest tańszy i posiada 7 lat
    > gwarancji.
    >
    > Ja Ci udowodniłem, że żeby Termet miał te 7 lat gwarancji będzie dużo
    > droższym od ACV-a.
    tak. ale TY WIESZ że nie jeden termet, ze gwarancje można dokupić u
    firmy ubezpieczeniowej, że życie termeta można wydłużyć zmiękczaczem.
    napisz to, albo nie pisz nic. albo nie odnoś się do komentarzy innych osób.

    > Oczywiście ja nie mam takich argumentów. Ja tylko mogę poświadczyć, że
    > serwisowałem setki ACV-ów, z których najstarsze pracują już po 10-15 lat
    ło matko. oplułem monitor. 10-15 lat to ma być ta sławetna trwałość? po
    za padniętą diodą w aristonie nie miałem pieca który by się zużył ze
    strości. Najstarszy kocioł (urlich) który mam w rodzinie pracuje 20 lat
    i nie ma zamiaru umrzeć. Częściej zmieniam mieszkania niż kotły gazowe.

    > Nigdy nie gardziłem i nie gardzę biedakami. Gardzę natomiast ludźmi,
    > którzy przejawiają postawę roszczeniową i uważają, że:
    > "mnie się należy, bo jestem biedny"

    a wygląda na to, że gardzisz ludźmi którzy mają czelność poprosić o
    argumenty na potwierdzenie tez które przedstawiasz.

    > "nie stać mnie na wymianę płyty głównej to uważam, że serwisanci to
    > ździercy i złodzieje"
    ... i problemem jest to, że sam sobie coś dopowiadasz.

    > "ja jestem biedny to inni też powinni mieć tylko to co ja mam"

    to samo co punkt pierwszy. Jesteś bogaty, kupiłeś dom, sracz za 999zł,
    panele na dach, auto na prąd - wszyscy inni są gorsi. Jak chcą być lepsi
    muszą kupować drogie rzeczy, nawet jak im są niepotrzebne. wtedy JA
    pytam DLA CZEGO?

    > Była rozmowa o starej, zabrudzonej instalacji CO i tu przedstawiłem, że
    > o wiele lepszym rozwiązaniem będzie ACV. Termet w tym przypadku będzie
    > dużo gorszym, ponieważ jest duże prawdopodobieństwo, iż ulegnie on
    > awarii w tej, konkretnej instalacji. ..pomijając informacje o możliwości wymiany
    instalacji bez kucia, albo
    zastosowania filtrów.
    > I napisałem to nie na podstawie
    > domysłów, ale znanych mi przypadków uszkodzeń kotów, które posiadają
    > taki typ wymiennika jak podany przez Ciebie Termet, w tym także i Termetów.
    ... pomijając innych producentów kotłów. co wygląda nie na poradę, tylko
    próbę sprzedania konkretnego kotła.

    > Podniecasz się tym Termetem i polecasz go wszystkim, nie patrząc na
    > realia i czy w ogóle taki kocioł w danej instalacji ma sens i czy będzie
    > się nadawał.
    Zapytałeś czy wiesz co mam w mózgu
    > Co ciekawsze jest to jedyny kocioł, który znasz, bo go
    > masz.
    nie. allegro, kondensacyjne - od najtańszych.

    > Ja natomiast polecam to co uważam za lepsze spośród tych kotłów,
    > które znam nie tylko jako użytkownik, a miałem do czynienia z wieloma
    > markami.
    dowód jakiś na te rewelacje by się przydał. o 7 letniej gwarancji
    termeta dowiedziałeś sie z grupy dyskusyjnej. jak pytałem o tani kocioł
    przed akcją "czyste powietrze" nie raczyłeś odpisać. to dowodzi tezie,
    że ACVy znasz, ale resztę rynku... tak średnio

    > To po raz kolejny zapytam: sypiasz z nim, że tak go bronisz?
    nie. bronię go bo jest człowiekiem. takim samym jak ja i Ty. Nie je
    mięsa, jeździ hulajnogą, wolno mu. Nam wolno zablokować w czytniku jego
    posty. A Ty go prowokujesz. Zenek może sobie popyskować, ale sprawi Ci
    to radość? W życiu jesteś taki sam? Jeśli tak, miej świadomość że takie
    zachowanie może doprowadzić do zajebistego konfliktu, który właśnie
    kiełkuje. Nasze dzieci zostawią nas na starość, bo będą miały dość
    konfliktów, a Ty właśnie je tworzysz.

    > Dlaczego nie widzisz jego agresji i przypierdalania się bezpodstawnie
    > jego osoby do mnie?
    Z Tobą nie da się dyskutować. ja widzę dyskusję z Tobą tak:
    https://tiny.pl/rsjv8
    w kółko powtarzasz to samo, coś co już powiedziałeś i nie jest to
    odpowiedzią. Ja Ci sie to staram wyjaśnić - dopowiadasz sobie zniewagi i
    reagujesz agresją. Może Zenek nie umie tego zrobić z kulturą? wrzuć go
    albo i mnie do kfa lub zacznij odpowiadać na pytania, zamiast "lać wodę"
    Albo rób dalej to co robisz... tu doprowadzisz do wyludnienia grupy, a w
    życiu... w życiu taki nie jesteś, albo unikasz ludzi zadających pytania.

    > Co do Zenka to po prostu zacząłem go traktować dokładnie tak samo jak on
    > mnie, a Tobie co do tego? Wkładasz kij w mrowisko.

    Ty go zaczepiłeś. ja zapytałem dla czego. to nie to samo.

    ToMasz

  • 86. Data: 2021-04-25 10:46:56
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-04-25 o 01:38, nadir pisze:

    > ???????!
    > Maseczki już porzucasz czy dopiero za 35 dni?

    Gdy będzie rozkaz. :)

  • 88. Data: 2021-04-25 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Opowiedziałbym ci moją historię a w zasadzie mojej córki, która po
    > obowiązkowej szczepionce z kalendarza dostała takich przygód, że
    > opowieść na godzinę. Skończyło się dobrze, po tygodniu w szpitalu,
    > ale na koniec pobytu kiedy w wypisie pojawiło się zapalenie płuc
    > jako przyczyna pobytu w szpitalu zamiast NOP, i na nasze żądanie
    > wpisania NOP do wypisu, pani ordynator powiedziała dosłownie "nie
    > wpiszę i co mi pan zrobi".
    >
    > Dlatego ja wiem dlaczego szczepionki są bezpieczne i nic się po
    > nich nie dzieje.

    No i co zrobiłes?

    Z tymi NOPami jest troche smiesznie - dlaczego po tych szczepionkach
    nikt nie zbiera informacji po szczepieniu? Przeciez to by była ogromna
    baza wiedzy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 87. Data: 2021-04-25 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik KIKI y...@p...uu ...

    > Ja dzisiaj Pfizera dostałem i za 35 dni kolejna :-)

    Jeżeli chcecie to moge napisać troche doświadczen:
    Pfizer - naprawde mało dolegliwości po szczepionce, własciwie z osób
    które znam a ktore były szczepione to nikt sie nie skarzył.
    Troche historii z opowiadan o takich przeziebieniowych objawach ale
    tylko z opowiadan.

    Astra - tutaj juz duzo wiecej problemów. Cześc osób tylko jakies
    jednodniowe osłabienie, czesc bol głowy ale duzo osób, zwłaszcza
    młodszych skarzyło sie na dolegliwości któe trwały nawet 3-4 dni.
    Dolegliwości wygladajace podobnie jak grypa - goraczka, zmeczenie, bole
    stawów, bol głowy.
    Ale były tez takie przypadki ze takie silne objawy pojawiły sie np w
    nocy na 2-3 godziny i potem juz ok.

    Podobno przy pfizerze czesciej dolegliwości pojawiaja sie po drugiej
    szczepionce a przy astrze przy pierwszej. Ja tego nie umiem
    zweryfikowac, za mała próbka.

    Co do moderny to sie nie wypowiem bo nie znam osób które były nia
    szczepione.

    Po szczepionce - ruszac sie i duzo pic i tak jak pisał Tomek -
    obserwować swój organizm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 90. Data: 2021-04-25 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > zakrzepica (markery 11k - norma do 500). Po dwóch dniach kolejne
    > badanie - covid, stan zapalny i wyrąbane markery świadczące o
    > świeżych skrzepach. Po kolejnych dwóch dniach - brak covida i
    > wyrąbane markery. Diagnoza: zakrzepica po szczypiące. W miedzy
    > czasie żona została uziemiona (300km od domu) na 10 dni bo
    > sanepid nałożył kwarantannę przez kontakt z Teściową. Dzisiaj
    > Teściowa wróciła do domu (markery 5k ale tendencja spadkowa), od
    > dwóch tygodni 2x dziennie heparyna w brzuch.
    > Jakby Żona nie pojechała do Teściowej to by już jej nie było, w

    Z tymi kwarantannami to teraz jest tak ze jak sam sie nie poddasz to
    oni cie nie znajda.
    W jaki sposób trafiło na twoja małzonke.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 89. Data: 2021-04-25 10:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pete n...@n...com ...

    > Dopiero też przy okazji szczepień Covid powstał fundusz
    > odszkodowawczy na powikłania poszczepienne. Ale tylko na Covid.
    > Pozostałe szczepienia nadal na ryzyko obywatela.

    Nie powstał... Dworczyk deklarował ze powstanie i nima.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin