  • Data: 2020-11-17 19:00:16
    Temat: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pany, bo Pań tu chyba braknie :P zachciało mi się paneli LVT, klejonych w
    całym domu (bo klejone i tak musza być w kuchni i łazience ze względu na
    najlepszą wodoodporność). Mam surowy betonowy jastrych, niby prosty, ale
    wszędzie gdzie nie czytam, "nakazują" pod klejone panele LVT robić wylewkę
    wyrównującą (w sensie samopoziomującą) i jeszcze to szlifować później. No i
    mam teraz parter gdzie jest otwartej przestrzeni 84m2. To się da skutecznie
    wylać równo? Macie jakieś doświadczenia przy laniu takiej dużej
    powierzchni? A może to olać, pozatykać większe dziurki, zeszlifować większe
    pypcie, zagruntować i kleić do betonu?

    --
    Pozdor
    Myjk