  • Data: 2020-11-18 10:52:25
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 18 listopada 2020 o 10:38:35 UTC+1 Janusz napisał(a):
    > W dniu 2020-11-17 o 19:00, Myjk pisze:
    > >
    > A może to olać, pozatykać większe dziurki, zeszlifować większe
    > Olać i położyć płytki, te panele to pomyłka.

    A ja pewnie niedługo będę zrywał z całego parteru płytki i kładł panele
    Płytki po 12 latach się opatrzyły, walka z czyszczeniem fug przegrana. Kupę bałaganu
    będzie żeby to skuć ale jak już na całości położę panele to jak te się opatrzą to ich
    wymiana na inne to pewnie ze dwa popołudnia i już bez większego bałaganu.
    Panele zwykłe, drewnopodobne.
    Położę nawet w kuchni i ubikacji
    Przecież w kuchni tez jakoś masowo wody na podłogę się nie rozlewa tak samo w wc