  • Data: 2020-11-17 22:57:03
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.11.2020 o 22:18, Myjk pisze:
    > Tue, 17 Nov 2020 22:10:24 +0100, m4rkiz

    > Poza tym LVT są cichsze niż "zwykłe"
    > panele, cieplejsze niż płytki, wytrzymalsze na uszkodzenia uderzeniowe,
    > dobrze "pracują" na podłogówce i całkiem nieźle imitują inne materiały (z
    > ceramiką włącznie).

    jakiś rok z okładem układałem panele winylowe, nie klejone, ale taki na
    klik. miały być zajebiście odporne na wszystko. 100zł z metr. Już
    podczas układania stwierdziłem że to takie samo gówno jak można spotkać
    na podłogach w starych szkołach lub mieszkaniach z lat 70siątych. Te o
    których piszesz mają w nazwie Luxury, więc pewno wyglądać będą jak perły
    w złocie. Ale pani która od roku użytkuje te panele powiedziała ze
    szczególnie biorąc pod uwagę cene - gówno jakich mało. Widać na nich
    zarysowania, w zasadzie nie wiadomo jak powstałe. W przedpokoju ma
    kafelki - bez porównania lepsze.

    ToMasz