  • 21. Data: 2020-11-20 17:05:38
    Temat: Re: Wylewka samopoziomująca pod klejone panele LVT
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 20 Nov 2020 17:00:02 +0100, Myjk

    > Fajne, dzięki za hincik. Z ekranu to chyba bardziej Toupe mi podchodzi.
    > Beige, co nie dziwne ;) za bardzo w żółty leci.

    A, to jest z serii *heart, głupie gógle... ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2020-11-30 13:23:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Nov 2020 22:58:24 +0100, m4rkiz

    > u mnie skonczylo sie na Marazzi Treverkdear Beige 20X120 z fuga 2mm

    Pamiętasz ile płaciłeś za m2? Dorwałem całkiem przypadkiem gościa, swoją
    drogą właśnie mi wysyła próbki, co ma te płytki za niecałe 60zł brutto (z
    transportem) /m2. Patrzę że wszędzie chodzą w okolicach 100zł/m2, aż trochę
    strach kupować czy nie jakiś odpad.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 23. Data: 2020-12-02 14:44:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Nov 2020 22:58:24 +0100, m4rkiz

    > u mnie skonczylo sie na Marazzi Treverkdear Beige 20X120 z fuga 2mm

    Przyszły próbki, w sumie dostałem aż 9 wzorów dzięki uprzejmości
    sprzedawcy. Wahamy się między TREVERKMORE AROUND BEIGE C. SCURO (66zł/m2)
    a TREVERKDEAR NATURAL (83zł/m2). Różnica jest w zasadzie niezauważalna, te
    droższe rzeczywiście mają lepiej wykonany wzór, ale chyba nie chce mi się
    za to dopłacać 17zł na metrze.

    Jeszcze raz dziękuję za kierunek -- fajne te płytki są.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 24. Data: 2021-01-22 22:32:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 2 Dec 2020 14:44:23 +0100, Myjk

    > Jeszcze raz dziękuję za kierunek -- fajne te płytki są.

    Klecimy sobie powoli z ojcem podłogę
    https://zapodaj.net/images/156fe87f4e76b.jpg
    bo musimy dojechać do łazienki ;)
    https://zapodaj.net/images/c294ba447c62f.jpg
    Pisuarek genialna sprawa, polecam zamiast bidetu :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2021-01-22 23:26:16
    Od: collie <c...@v...pl>

    W piątek, 22.01.2021 o 22:32, Myjk napisał:

    > https://zapodaj.net/images/c294ba447c62f.jpg
    > Pisuarek genialna sprawa, polecam zamiast bidetu :>

    Napisz jeszcze komu polecasz, żebyśmy wiedzieli, co to za
    współczesny target obywający się bez bidetu w łazience.

    --
    Kdyby hloupost nadnášela, tak se tady budete vznášet jako holubička!
    (doktor Štrosmajer)