  • 11. Data: 2020-11-10 18:58:05
    Temat: Re: ej komputerowcy
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, November 10, 2020 at 6:28:07 PM UTC+1, Irek.N. wrote:

    > A samoaktualizujące się W10 jest cacy? Dopiero katastrofa.

    e tam, w wersji Home mozna uzyc roznych blokerow...
    w pozostalych da sie wylaczyc

  • 12. Data: 2020-11-11 16:19:49
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > e tam, w wersji Home mozna uzyc roznych blokerow...
    > w pozostalych da sie wylaczyc

    Blokerów... jasne. Ponad 7000 adresów do zablokowania. Powodzenia.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2020-11-15 20:17:51
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 09.11.2020 22:51, budynPL wrote:
    > co będę pisał na właściwe grupy, skoro wy i tak wiecie najlepiej
    > (niby że ja mam inaczej?)
    >
    > otóż:
    > są dwa komputry w różnych lokalizacjach:
    > A komputer z win7 i stałym IP
    > B komp z win7 ale ip chyba czasem sie zmienia
    >
    > na komputerze A muszę wykryć pewne zdarzenie (a konkretnie takie że przestaje
    pingować do pewnego celu), to zdarzenie na komputerze B ma
    > wywołać jakies tam działanie .

    A czy ten cel jest w sieci lokalnej komputera A i czy A jest za NAT-em ?

  • 14. Data: 2020-11-16 01:03:59
    Od: budynPL <b...@g...com>

    niedziela, 15 listopada 2020 o 20:17:52 UTC+1 KIKI napisał(a):

    pingować do pewnego celu), to zdarzenie na komputerze B ma
    > A czy ten cel jest w sieci lokalnej komputera A

    nie, pingujemy w swiat

    >i czy A jest za NAT-em ?

    tego nie wiem, chyba nie, ale się nie znam.
    Więc tak: serwera FTP nie udało sie poprawnie postawić, napotkałem błąd
    425 Can't open data connection for transfer of ""
    który doczekał się juz swojej literatury :)
    https://wiki.filezilla-project.org/Setting_up_your_R
    outer_to_Fix_the_"425_code"

    dałem se spokój, użyłem syncthinga, który tu ktos mi podpowiedział (dzięki!) i jestem
    połączony.
    Teraz tylko se muszę popisać odpowiednie programy do tych zadań.

    b.