  • 1. Data: 2010-05-16 20:48:56
    Temat: piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
    Od: "karamba" <k...@r...ba.pl>

    bardzo spodobał mi się patent na piekarnik otwierany jak szuflada (zawartość
    wyjeżdża z piekarnika)
    Piekarnik ma być usytułowany pod blatem (czyli nisko).
    Wolę jak wyjeżdza jedzenie, niż mam pchać ręce do piekarnika żeby cos
    obrócić/ obejrzeć / wyjąć. Ktoś używa takiego i chwali / narzeka?

  • 2. Data: 2010-05-17 07:39:06
    Temat: Re: piekarnik 'z wózkiem' (Bosh)
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "karamba" <k...@r...ba.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wolę jak wyjeżdza jedzenie, niż mam pchać ręce do piekarnika żeby cos
    > obrócić/ obejrzeć / wyjąć. Ktoś używa takiego i chwali / narzeka?

    Ja mam taki piekarnik, ale mam go w słupku powyżej blatu. Tak jest wygodnie.
    Ale pod blatem to bym raczej takiego nie stosował ze względu na dostep tylko
    z boku. Lepszy byłby raczej taki z teleskopami niż szuflada.