  • 1. Data: 2010-05-17 06:48:43
    Temat: Wykładzina dywanowa - wełna?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Jakie są praktyczne różnice w używaniu wykładzin dywanowych w kolorze
    jasnym, w pokoju dziennym:
    - wełna pętelki,
    - mieszanka wełny, polipropylenu i poliamidu pętelki,
    - polipropylen pętelki,
    - shaggy, sznurki 1,4 cm, poliamid

    Jak jest z utrzymaniem sztywności w miejscach intensywnego udeptywania? Na
    której trudno usunąć plamy?

    Co dają podkłady pod wykładzinę z filcu albo gąbki?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-05-25 15:27:41
    Temat: Re: Wykładzina dywanowa - wełna?
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    A planujesz mieć mole?

    -----

  • 3. Data: 2010-05-25 18:27:22
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 May 2010 17:27:41 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A planujesz mieć mole?
    >
    > -----

    Mam 100%-wełniany dywan od lat, bez moli. Kiedy się odkurza i sprząta, moli
    nie ma prawa tam być.

  • 4. Data: 2010-05-25 19:51:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A planujesz mieć mole?

    Powiedz to moim skarpetkom, albo marynarkom.

  • 5. Data: 2010-05-26 07:50:56
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    > Mam 100%-wełniany dywan od lat, bez moli. Kiedy się odkurza i sprząta,
    > moli
    > nie ma prawa tam być.

    Nie elektryzuje się za bardzo?

  • 6. Data: 2010-05-26 10:44:25
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 09:50:56 +0200, Jan Kowalski napisał(a):

    > Nie elektryzuje się za bardzo?

    WEŁNA? Nie zauważyłam. Tego typu wyroby na pewno mniej się elektryzują, niż
    ze sztucznych włókien.

  • 7. Data: 2010-05-26 10:47:10
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie elektryzuje się za bardzo?

    Na mole skuteczne jest częste przewietrzanie i słońce. Jak leży w jednym
    miejscu i nie wietrzy się co najmniej raz do roku- o mole łatwo.

    --
    Serdecznie pozdrawiam

    Chiron

    Prawda Przeciw Światu
    (przysłowie celtyckie)

    Jedynie prawda jest ciekawa
    (Józef Mackiewicz)

  • 8. Data: 2010-05-26 12:00:44
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 26 May 2010 12:47:10 +0200, Chiron napisał(a):

    > Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na mole skuteczne jest częste przewietrzanie i słońce. Jak leży w jednym
    > miejscu i nie wietrzy się co najmniej raz do roku- o mole łatwo.

    Czyli jeśli welna, to nie wykładzina, lecz dywan.

  • 9. Data: 2010-05-26 18:46:47
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Czyli jeśli welna, to nie wykładzina, lecz dywan.

    Sugerujesz, że ocieplone między balami niewietrzoną wełną chaty z bali
    należy rozebrać w celu przewietrzenia?

  • 10. Data: 2010-05-26 21:24:03
    Od: "Chiron" <e...@o...eu>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Sugerujesz, że ocieplone między balami niewietrzoną wełną chaty z bali
    > należy rozebrać w celu przewietrzenia?

    No wiesz, wełna mineralna ma mniej więcej tyle wspólnego z wełną co krzesło
    elektryczne z krzesłem biurowym:-)