  • 31. Data: 2021-01-18 15:04:09
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > odpalił, ale wytrącona parafina zapchała filtr) - była wyraźna
    > nadreprezentacja VV i Audi. Nie wiem czy to po prostu nie zwykła
    > statystyka (sporo ich jeździ) czy jednak jakieś "oszczędności" w
    > procesie produkcji.
    > U mnie dzisiaj na podwórku (przy -23 st.C) mistrzem świata okazał się 21
    > letni clio 1.5 dci mojej Siostry, który odpalił (i co najważniejsze jak
    > się później okazało -  dojechał do Wawy) bez świec żarowych. Tzn. świece
    > są, ale na jesieni "upalił się" moduł tych świec i jeszcze nie zdążyłem

    a ja pojechałem rowerem. Czyli tak jak zwykle. Ale dzisiaj sie
    zastanawiałem czy nie jest za zimno. wyszedłem niezdecydowany przed
    dom.... zobaczyć czy chociaż drogi czarne.... a tu zapyla rowerzysta na
    jubilacie.
    ToMasz

  • 32. Data: 2021-01-18 15:35:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 15:04 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> pisze:

    > a ja pojechałem rowerem. Czyli tak jak zwykle.

    Ja mam 47km w jedną stronę. Rowerem ten dystans przy -18 to takie samo
    szaleństwo jak ostatnio wychodzenie w góry po śniegu w szortach i
    trampkach.

    TG

  • 33. Data: 2021-01-18 17:32:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przepytałem małżę: zapalił, ale później zgasł, wywalił błąd silnika i d... blada,
    assistance wzywane i jakiś reset robiony.
    Co na to polska wieś spokojna?

    -----
    > wyraźna nadreprezentacja VV i Audi.
    > Nie wiem czy to po prostu nie zwykła statystyka czy jednak jakieś "oszczędności" w
    procesie produkcji.

  • 34. Data: 2021-01-18 17:35:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 17:32 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Przepytałem małżę: zapalił, ale później zgasł, wywalił błąd silnika i
    > d... blada, assistance wzywane i jakiś reset robiony.
    > Co na to polska wieś spokojna?

    Parafina w przewodach/filtrze.
    Może wystarczy tylko wymienić filtr? - albo nawet podgrzać nagrzewinicą?

    TG

  • 35. Data: 2021-01-18 17:39:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie się wkurzyłem po odwiezieniu dzieci (winda-> garaż, szkoda mi było ich
    mordek na ewentualnym wietrze przy -16°C) pod
    lokalnym marketem, gdzie emeryt na stalowych rurkach nagabywany przez mnie o opony "a
    Panie kiedyś się to wywaliłem dziś jeszcze
    nie), więc po południu już też tylko rower ;-)
    W sumie tego mrozu jakoś nie czuć, bardzo suche powietrze i brak wiatru.
    Dwei szafy ciuchów polarnych (nie mylić z polarem), okazja przewietrzyć :-)

    Ciekawe, że kierowcy przy dzisiejszej pogodzie bardziej po chamsku wobec roweru
    jeżdżą (i dawnymi zimy podobnie), a na chodniku
    tarka od butów to trzeba gładką jezdnią.

    -----

  • 36. Data: 2021-01-18 18:21:51
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No nie wiem, asystentom normalnie zapalił, bez żadnych kabli.

    -----

  • 37. Data: 2021-01-18 18:38:13
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 18.01.2021 17:32, ąćęłńóśźż wrote:
    > Przepytałem małżę: zapalił, ale później zgasł, wywalił błąd silnika i
    > d... blada, assistance wzywane i jakiś reset robiony.
    > Co na to polska wieś spokojna?

    Ja mam benzynę :-) Mnie to niestraszne ale i auto w garażu +12.

  • 38. Data: 2021-01-18 18:40:53
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 18.01.2021 10:09, Kris wrote:

    > Ja raptem z 50km od ciebie a temperatury u mnie były o ok 8stC wyższe od tych które
    Ty raportowałeś
    > Może dlatego że bliżej morza jestem

    -11.4'C teraz

    U mnie zawsze jest śnieg, a pojedziesz do Chwaszczyna i często już nie
    ma. A jak jedziesz w dół do Gdyni, to tylko miniesz maszt telewizyjny za
    górką jest już inny klimat.

  • 39. Data: 2021-01-18 18:41:56
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 18.01.2021 10:55, Baczek wrote:

    > Mam dwa termometry tego samego producenta.
    > wiszą jeden nad drugim z różnicą około 3m .
    > Ten wyżej, pokazuje temperaturę około 3 stopnie niższą.
    > Czyli u mnie dziś około 2 w nocy góra -19, dół -16

    Ja mam dallasy DS18B20 i najzimniej jest na północy pod daszkiem, tam
    gdzie najmniej wieje.

  • 40. Data: 2021-01-18 19:08:45
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > kiedy nagle przymroziło