  • 61. Data: 2021-01-20 13:58:35
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 13:18 collie <c...@v...pl> pisze:

    > To się ciesz, bo w pandemii możesz mieć gorzej.

    Dzięki za poprawę.

    TG

  • 62. Data: 2021-01-20 14:30:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W środę, 20.01.2021 o 13:58, Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Dzięki za poprawę.

    Ja używam 40tude Dialog i choć na ogół nie jest mi w nim potrzebna
    funkcja "sprawdzanie pisowni", to i tak mam ją włączoną na wsjej
    słuczaj, jak mawiają Rosjanie (działa tylko przy pisaniu, nie poprawia
    cudzych tekstów). Gdybym używał Opera Mail, też bym tak samo zrobił -
    jak pamiętam: prawoklik w polu tekstowym > Słowniki > Dodaj słownik.

  • 63. Data: 2021-01-20 15:24:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .01.2021 o 14:30 collie <c...@v...pl> pisze:

    > jak pamiętam: prawoklik w polu tekstowym > Słowniki > Dodaj słownik.

    Tak kiedyś było, po aktualizacji już mi to nie działa i nie chce mi się
    grzebać...
    Może wieczorem się zmuszę.

    TG

  • 64. Data: 2021-01-20 20:10:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Jan 2021 18:24:31 +0100, KIKI napisał(a):

    > -16.7'C co się dzieje? Armagedon?

    Boże.... zwykła zima.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 65. Data: 2021-01-20 20:15:43
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    (...)

    Strasznie przeżywacie ;)

    "Jest zima więce musi być zimno".

    U mnie w 2017 roku było kilka razy dobrze poniżej -20, a zimą 11/12 ze 2
    tygodnie trzymało w okolicach minus 15 st. i wtedy też padł rekord - minus
    32 stopnie.
    Ściany nie popękały, ogrzewanie dało radę, akumulatory w autach przeżyły...
    Ale żuka diesla przy -15 trzeba było grzeć ze 3 minuty ;)

    W sumie odkąd mieszkam tu gdzie mieszkam, były ze 3 względnie normalnie
    zimy na 10, obecna może będzie czwarta, choć powątpiewam.
    Mówiąc "normalne" mam na myśli śnieg, mróz itp.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 66. Data: 2021-01-20 21:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > obecna może będzie czwarta

    Poprzednia była jedna z najcieplejszych w historii.
    Obecna poza paroma dniami tez bardzo ciepła wiec nie nastawiałbym sie
    zbytnio...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 67. Data: 2021-01-20 22:56:59
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 20 Jan 2021 20:59:51 GMT, Budzik napisał(a):

    > Obecna poza paroma dniami tez bardzo ciepła wiec nie nastawiałbym sie
    > zbytnio...

    W grudniu śniegu prawie nie było, ale miałem ze 2 tyg. z lekkim mrozem i
    było biało od szadzi.Potem święta i nowy rok z błotem i mgłą.
    Teraz śnieg leży od ponad tygodnia i mimo plusowej temp. jest go 20 cm.
    Za kilka dni mają wrócić lekkie mrozy.
    Wolę to niż szarą chlapę.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 68. Data: 2021-01-21 18:55:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > mgłą. Teraz śnieg leży od ponad tygodnia i mimo plusowej temp.
    > jest go 20 cm. Za kilka dni mają wrócić lekkie mrozy.

    Ja tez lubie mroz, zwłaszcza taki w okolichac 3-4 stopni.
    Ale nie o tym była mowa tylko o klimacie i zimach które sa po prostu
    ciepłe.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko