  • 41. Data: 2021-01-18 19:14:39
    Temat: Re: -14.3 jest właśnie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > Precyzyjniej - w sylwestra 1978

    Tak, to prawda, teraz to widzę jasno i precyzyjnie.
    Wcześniej nie wiem co zawiodło, pamięć, czy klawiatura.

    Jarek

    --
    Rusz się, Zenek, śnieg na dworze,
    mówię: wstań, bo będzie gorzej!

  • 42. Data: 2021-01-18 19:21:24
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > Tak, to prawda, teraz to widzę jasno i precyzyjnie.
    > Wcześniej nie wiem co zawiodło, pamięć, czy klawiatura.

    A ja pamiętam, gdy w TV co roku pokazywali jak saperzy wysadzają lód na
    rzekach i jakieś holowniki pływają i kruszą lód, żeby nie było zatorów.

    --
    MN

  • 43. Data: 2021-01-18 19:30:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin N napisał:

    > A ja pamiętam, gdy w TV co roku pokazywali jak saperzy wysadzają lód na
    > rzekach i jakieś holowniki pływają i kruszą lód, żeby nie było zatorów.

    Szczególnie w Wyszogrodzie było czego bronić. Najdłuższy drewniany most
    w Europie. Bywało, że się robiło tam groźnie.

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2021-01-18 19:34:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Tak, to prawda, teraz to widzę jasno i precyzyjnie.
    > Wcześniej nie wiem co zawiodło, pamięć, czy klawiatura.

    Zapamiętałem, bo jako dzieciak byłem na weselu kuzyna w sobotę, 30
    grudnia a syn mu się urodził w pierwszej połowie 1979 ;-).
    Na drugi dzień, w czasie kameralnych poprawin w domu rodziców panny
    młodej dla najbliższej rodziny w nocy 31.12 wyłączyli prąd chyba w całym
    mieście i usłyszeliśmy na bateryjnym radyjku, że od poniedziałku szkoły
    zamknięte z powodu klęski żywiołowej.

    Chodniki były odgrodzone od jezdni zwałem śniegu o wysokości ponad
    metra, tak że samochodów nie widziałem tylko je słyszałem.

    --
    Czarek

  • 45. Data: 2021-01-18 20:06:15
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

> [...]
    >
    > Chodniki były odgrodzone od jezdni zwałem śniegu o wysokości ponad
    > metra, tak że samochodów nie widziałem tylko je słyszałem.

    Byłem tamtej zimy na kursie prawa jazdy. Jeździło się z poczuciem, że
    nikogo się nie skrzywdzi ani samochodu nie rozbije. Trasa ubezpieczona
    miękkimi poduchami śniegu.

    --
    Jarek

  • 46. Data: 2021-01-18 20:13:11
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2021 o 18:41, KIKI pisze:

    > Ja mam dallasy DS18B20 i najzimniej jest na północy pod daszkiem, tam
    > gdzie najmniej wieje.

    Podłączyłem 6szt DS18B20 do jednego raspberry.
    Włożyłem do pojemnika z wodą. Różnica wskazywanych temperatur to 5stopni.

  • 47. Data: 2021-01-18 20:34:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:6005d4d6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    user Czarek pisze tak:

> [...]
    >
    > Chodniki były odgrodzone od jezdni zwałem śniegu o wysokości ponad
    > metra, tak że samochodów nie widziałem tylko je słyszałem.

    Nie pamiętałem, że to był start z dostawami śniegu w końcówkę grudnia.
    Pamiętam jedynie, że po otwarciu drzwi była fajna ściana ze śniegu.

    Oczywiście z kolegą zwaliliśmy cały śnieg do korytarza co spotkało się
    ze zrozumieniem i gratyfikacją ze strony rodziców :)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 48. Data: 2021-01-18 20:59:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 18.01.2021 o 20:34, PiteR pisze:
    > in <news:6005d4d6$0$560$65785112@news.neostrada.pl>

    > Nie pamiętałem, że to był start z dostawami śniegu w końcówkę grudnia.

    Padało już kilka dni wcześniej, w sylwestra miarka się przebrała

    > Pamiętam jedynie, że po otwarciu drzwi była fajna ściana ze śniegu.
    >
    > Oczywiście z kolegą zwaliliśmy cały śnieg do korytarza co spotkało się
    > ze zrozumieniem i gratyfikacją ze strony rodziców :)

    W bloku, w którym mieszkałem jeśli na noc drzwi do klatek nie zostały
    zamknięte to rano na parterze było prawie pół metra nawianego śniegu

    --
    Czarek

  • 49. Data: 2021-01-18 22:46:52
    Od: KIKI <y...@p...uu>

    On 18.01.2021 20:13, Baczek wrote:

    > Podłączyłem 6szt DS18B20 do jednego raspberry.
    > Włożyłem do pojemnika z wodą. Różnica wskazywanych temperatur to 5stopni.

    A to ciekawe, ja termometry sam lutuję do kabelków razem z kondensatorem
    i koszulkami termokurczliwymi uszczelniam. Wielokrotnie robiłem testy i
    pokazywały dokładnie tyle samo i wkładam je do kartonika czy słoika i
    czekam. Jak się ustabilizują to pokazują tyle samo. Jest bardzo dużo
    podróbek podobno ale nie spotkałem się z takim efektem. Mam ich w domu z 50.

  • 50. Data: 2021-01-19 08:36:58
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.01.2021 o 22:46, KIKI pisze:

> [...]
    > czekam. Jak się ustabilizują to pokazują tyle samo. Jest bardzo dużo
    > podróbek podobno ale nie spotkałem się z takim efektem. Mam ich w domu z 50.

    Ja kupuję gotowe.
    Jaki kondensator i w jakim celu dolutowujesz? W opisach wszędzie widzę,
    że ma być rezystor 4,7kohm i tak też robię.