  • 11. Data: 2020-02-23 11:55:46
    Temat: Re: Altanka na ROD
    Od: Kris <k...@g...com>

    >No właśnie altankę, a nie namiot.
    https://ibb.co/2dBnXBm
    https://ibb.co/71Q5g18
    https://ibb.co/HNpQ83p

    Ławy/fundamenty? Wg mnie ławofundamenty
    27cm od dna wykopu do poziomu okolicznego gruntu
    Dokładnie na szerość i głębokość szpadla.
    Fotki z dzisiaj, w poniedziałek tam zawita grucha z betonem a do piątku mury będą
    stały.
    To nie pod altankę. Zaprzyjażniony deweloper tam 2 kondygnacyjnego bližniaka buduje.
    Obok 3 kolejne będą niedługo.
    Jak na zdjęciach widać buduje niezgodnie z tym co w kuratorach piszą. Ale ja myślę że
    wbrew pozorom te domy kilku pokoleniom posłużą. Takie niepopularne myślenie?

  • 12. Data: 2020-02-23 11:57:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jak na zdjęciach widać b>uduje niezgodnie z tym co w >kuratorach piszą

    Muratorach

  • 13. Data: 2020-02-23 19:51:02
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    I ja to rozumiem- jeśli na sprzeaż, to tak można.
    No, ale jeśli dla siebie, to nawet altankę trzeba lepiej...
    > To nie pod altankę. Zaprzyjażniony deweloper tam 2 kondygnacyjnego bližniaka
    buduje. Obok 3 kolejne będą niedługo.

    I ja to rozumiem- jeśli na sprzedaż, to tak można.
    No, ale jeśli dla siebie, to nawet "zaprzyjażniony inwestor" solidnie by
    fundamentował. Bo to dla siebie!
    pozdro.abomito

  • 14. Data: 2020-02-23 19:58:00
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > Jak na zdjęciach widać buduje niezgodnie z tym co w kuratorach piszą. Ale ja myślę
    że wbrew pozorom te domy kilku pokoleniom posłużą. Takie niepopularne myślenie?

    I ja to rozumiem. Jeśli na sprzedaż, to tak można.
    No, ale jeśli dla siebie, to "zprzyjażniony inwestor" nawet altankę by solidnie
    zafundamentował. Bo to dla siebie!
    Pozdro. abomiro