  • 1. Data: 2012-03-21 10:51:08
    Temat: Bez
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Mam na działce bez. Drzewko (krzak) zasadzone jeszcze przez poprzedniego
    właściciela. Działke mam od 3 lat i od tych 3 lat te bez jest tego samego
    rozmiaru (ok 60-70 cm) nie daje żadnych kwiatów ma za to bujne liście. Czy da
    radę jakoś wypielęgnować podlać czymś ten bez by eyrusł ładny i miał kwiaty ?

  • 2. Data: 2012-03-21 18:09:28
    Temat: Re: Bez
    Od: " skryba" <s...@g...pl>

    mz <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    da
    > radę jakoś wypielęgnować podlać czymś ten bez by eyrusł ładny i miał kwiaty

    Coś mu nie pasuje. Jeśli w tym roku nie podrośnie, to zaryzykowałbym na
    jesień przesadzenie go.

    Pozdrawiam eksperymentalnie
    skryba