  • 211. Data: 2014-04-02 23:04:34
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 02.04.2014 14:34, Ergie pisze:

    > O w końcu dopuszczasz taką możliwość że jednak można wpływać na chorobę
    > - brawo!

    Ale na podobnej zasadzie jak atak paniki może wpłynąć na chemiczny skład
    krwi (patrz np. "hiperwentylacja"). To nie jest jakaś magiczna "siła
    woli" (jak wydajesz się sugerować) ale dość proste i zrozumiałe odruchy
    organizmu.

    > Po co mam omawiać coś co zostało omówione wiele razy i dla ludzi
    > myślących jest czymś oczywistym. Doświadczenie pokazuje, że jak ktoś nie
    > "wyrósł" z socjalizmu to dyskusja z nim na ten temat nie ma sensu.

    Prawdziwe wyznanie wiary zaślepionego fanatyka.

    > Jak to zgrabnie ktoś kiedyś ujął: kto w wieku nastu lat nie jest
    > socjalistą ten nie ma serca, a kto w wieku 30 lat ciągle jest socjalistą
    > ten nie ma mózgu.

    A powyższe brednie powtarzają tylko tępaki zaślepione fanatyczną wiarą w
    Święty i Czysty Kapitalizm (że tak pozwolę sobie zejść na twój żałośnie
    niski poziom dyskusji).

  • 212. Data: 2014-04-02 23:54:49
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-02 23:04, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > skład krwi (patrz np. "hiperwentylacja"). To nie jest jakaś magiczna
    > "siła woli" (jak wydajesz się sugerować) ale dość proste i zrozumiałe

    Jakie to ma znaczenie w taki czy w inny sposób?
    Ważne, że działa i są na to dowody.
    Na marginesie jeszcze dodam, że medycyna do końca nie zna mechanizmu
    działania "placebo".
    Dziwne, że Ty znasz odpowiedzi.

  • 213. Data: 2014-04-03 10:33:08
    Od: Heraklit <r...@f...pl>

    Był sobie taki dzień: 31 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 13:58
    *Andrzej Lawa* naskrobał(a):

    > Ten, który lepiej się przygotował, zamiast wierzyć w bajki.
    Uważałem Cię za faceta z doświadczeniem, a Ty piszesz jak ktoś kto nie
    wyszedł za próg.

    > Jest bodźcem, ale negatywnym.
    > Irracjonalizm należy zwalczać.
    Odwiedź hospicjum i zwalczać tam wiarę i "irracjonalizmy", dasz radę?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2014-04-03 10:22:15

  • 214. Data: 2014-04-03 10:57:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2014 10:33, Heraklit pisze:
    > Był sobie taki dzień: 31 marzec (poniedziałek), gdy o godzinie 13:58
    > *Andrzej Lawa* naskrobał(a):

    > Uważałem Cię za faceta z doświadczeniem, a Ty piszesz jak ktoś kto nie
    > wyszedł za próg.

    Wychodzę bez konieczności odprawienia modłów, żeby mi niebo na głowę nie
    spadło.

    > Odwiedź hospicjum i zwalczać tam wiarę i "irracjonalizmy", dasz radę?

    Idź do hospicjum i zacznij podawać wszystkim non-stop "soczek szczęścia"
    (jakąś heroinę + LSD albo cuś) żeby cały czas mieli odlot. Dasz radę?

  • 215. Data: 2014-04-03 11:09:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > krwi (patrz np. "hiperwentylacja"). To nie jest jakaś magiczna "siła woli"
    > (jak wydajesz się sugerować) ale dość proste i zrozumiałe odruchy

    Nie nie sugerowałem magii wręcz przeciwnie ciągle piszę o nauce.

    > Prawdziwe wyznanie wiary zaślepionego fanatyka.

    ROTFL. Coraz zabawniej, ale niestety coraz mniej logicznie :-(

    Jeśli ktoś nie chce tracić swojego czasu na tłumaczenie podstaw i
    oczywistości jest fanatykiem!

    > A powyższe brednie powtarzają tylko tępaki zaślepione fanatyczną wiarą w
    > Święty i Czysty Kapitalizm (że tak pozwolę sobie zejść na twój żałośnie
    > niski poziom dyskusji).

    Po pierwsze znowu wykazujesz brak logiki: kapitalizm i socjalizm to nie są
    jedyne dwa wykluczające się systemy, więc pokazywanie wad jednego nie
    oznacza bycia zwolennikiem drugiego.

    Po drugie co niby w kapitalizmie jest świętego?

    Po trzecie czy pisząc "Czysty Kapitalizm" wielkimi literami traktujesz go
    jak religię? Może dlatego piszesz "święty"?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 216. Data: 2014-04-03 11:12:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Ten inny tez się musiał skądś wziąć. Chyba że przyjąć tezę ze go jakiś
    > wcześniejszy bóg zrobił. Tylko skąd się ten wcześniejszy wziął?

    Z punktu widzenia _nauki_ równie prawdopodobne jest że istniał od zawsze jak
    i to że pojawił się znikąd. +_Obie_ te hipotezy są _nieweryfikowalne_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 217. Data: 2014-04-03 11:20:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > takie sobie filozoficzne gdybanie...
    > wszechświat jako taki wielki minecraft :)

    > nawet jak przyjmiemy ten pomysł to i tak pozostaje pytanie skad sie wzieło
    > to dziecko co sie bawi naszym wszechświatem... :)

    Oczywiście - zawsze jest jakieś kolejne pytanie skąd coś się wzięło i zawsze
    dochodzimy w końcu do jednej z dwóch hipotez coś istniało od zawsze albo coś
    powstało z niczego z punktu widzenia nauki obie te hipotezy są
    nieweryfikowalne i dlatego nauka się tym nie zajmuje.

    Jeden wierzy że świat istniał od zawsze a inny że został stworzony. Obaj nie
    mają _naukowych_ podstaw do swoich twierdzeń dlatego jest to _wiara_.

    Ja nie opowiadam się po żadnej ze stron - po prostu nie wiem. Nie mam
    _wiedzy_ mogę mieć przypuszczenia, mogę mieć hipotezy, ale nie mam _wiedzy_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 218. Data: 2014-04-03 11:51:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2014 11:09, Ergie pisze:

    > Nie nie sugerowałem magii wręcz przeciwnie ciągle piszę o nauce.

    Tylko niezbyt naukowo.

    I sięgając do twojego ulubionego argumentu: "To jest oczywiste i jesteś
    idiotą skoro nie rozumiesz".

    > ROTFL. Coraz zabawniej, ale niestety coraz mniej logicznie :-(

    Ponownie rozpoznajesz swoje problemy, ale dlaczego nic w ich sprawie nie
    robisz?

    > Jeśli ktoś nie chce tracić swojego czasu na tłumaczenie podstaw i
    > oczywistości jest fanatykiem!

    Każdy, kto stawia jakąś tezę jako prawdę objawioną i odmawia
    przedstawienia argumentów jest religijnym fantykiem - to praktycznie
    definicja tego określenia.

    > Po pierwsze znowu wykazujesz brak logiki: kapitalizm i socjalizm to nie
    > są jedyne dwa wykluczające się systemy, więc pokazywanie wad jednego nie
    > oznacza bycia zwolennikiem drugiego.

    Kapitalizm w swojej czystej formie jest całkowicie sprzeczny z
    socjalizmem gdyż wyklucza wszelką urzędową pomoc socjalną.

    > Po drugie co niby w kapitalizmie jest świętego?

    Czy ty naprawdę jesteś taki tępy, że nie dostrzegasz aż tak jaskrawego
    sarkazmu?? To by wiele tłumaczyło...

    > Po trzecie czy pisząc "Czysty Kapitalizm" wielkimi literami traktujesz
    > go jak religię? Może dlatego piszesz "święty"?

    Patrz wyżej.

  • 219. Data: 2014-04-03 13:14:33
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Każdy, kto stawia jakąś tezę jako prawdę objawioną i odmawia
    > przedstawienia argumentów jest religijnym fantykiem - to praktycznie
    > definicja tego określenia.

    Stawiam tezę że 6 jest liczbą doskonałą. I odmawiam przedstawienia _Tobie_
    argumentów = Jestem fanatykiem (w dodatku religijnym) :-)

    Znowu przekroczyłeś granicę absurdu. To że ktoś _Tobie_ nie chce czegoś
    wyjaśnić to w żaden sposób nie znaczy że nie ma racji. Może po prostu ten
    ktoś uznał że i tak nie zrozumiesz.

    > Kapitalizm w swojej czystej formie jest całkowicie sprzeczny z socjalizmem
    > gdyż wyklucza wszelką urzędową pomoc socjalną.

    ROTFL. Socjalizm w swej "czystej postaci" w ogóle nie zakłada istnienia
    urzędów.

    > Czy ty naprawdę jesteś taki tępy, że nie dostrzegasz aż tak jaskrawego
    > sarkazmu?? To by wiele tłumaczyło...

    Dostrzegam, ale najwyraźniej Ty nie dostrzegłeś Sarkazmu w moim pytaniu.
    Oczywiście MSPANC :-)

    > Patrz wyżej.

    W tym wątku o wielu rzeczach pisałeś bzdury że jakoby są religią więc nie
    zdziwiłbym się gdybyś kapitalizm też tak nazywał. Przyzwyczaiłem się, że jak
    tylko ktoś Ci wytknie bzdurę to zmieniasz dyskusję merytoryczną w
    lingwistyczne przepychanki.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 220. Data: 2014-04-03 13:29:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Twoje unikanie choćby próby merytorycznego argumentowania nosi znamiona
    > panicznej ucieczki.

    Nie ma dla mnie znaczenia co jest czym w _Twoich_ oczach.

    Już Ci pisałem zadaj konkretnie pytanie czego nie rozumiesz to Ci odpowiem,
    ale tłumaczyć podstaw ani tym bardziej wszystkiego mi się nie chce. Podstawy
    to możesz sobie nawet w internecie poczytać.

    Pozdrawiam
    Ergie