  • 221. Data: 2014-04-04 16:18:17
    Temat: Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2014 13:29, Ergie pisze:

    > Już Ci pisałem zadaj konkretnie pytanie czego nie rozumiesz to Ci
    > odpowiem, ale tłumaczyć podstaw ani tym bardziej wszystkiego mi się nie
    > chce. Podstawy to możesz sobie nawet w internecie poczytać.

    Tia, ty mi chcesz tłumaczyć coś, co ja tobie wytłumaczyłem... Cóż, takie
    oderwanie od rzeczywistości nie jest to dziwne ze strony kogoś, który na
    grupie o budowaniu zaczyna wątek o Windows 8....

  • 222. Data: 2014-04-04 16:24:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.04.2014 13:14, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Stawiam tezę że 6 jest liczbą doskonałą. I odmawiam przedstawienia
    > _Tobie_ argumentów = Jestem fanatykiem (w dodatku religijnym) :-)

    Owszem.

    > Znowu przekroczyłeś granicę absurdu. To że ktoś _Tobie_ nie chce czegoś
    > wyjaśnić to w żaden sposób nie znaczy że nie ma racji. Może po prostu
    > ten ktoś uznał że i tak nie zrozumiesz.

    Ten ktoś zwyczajnie kłamie, że ma jakiekolwiek argumenty i używa
    klasycznej zasłony dymnej stosowanej przez fanatyków-ignorantów.

    > ROTFL. Socjalizm w swej "czystej postaci" w ogóle nie zakłada istnienia
    > urzędów.

    Och? Nawet w utopijnym, który był tylko teoretycznym gdybaniem, nie było
    niczego co by wykluczało jakąś organizację zajmującą się efektywnym i
    społecznie sprawiedliwym podziałem dóbr.

    Mhm. Tak się teraz tłumacz.

  • 223. Data: 2014-04-07 10:59:49
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Owszem.

    Ok, na tym możemy skończyć dyskusję. Najpierw sobie kup słownik języka
    polskiego, a później jakiś podręcznik do logiki (może być nawet podręcznik
    do matematyki dla liceów z czasów przed-gimnazjalnych).

    > Ten ktoś zwyczajnie kłamie, że ma jakiekolwiek argumenty i używa
    > klasycznej zasłony dymnej stosowanej przez fanatyków-ignorantów.

    Jeśli to Ci poprawi humor to sobie to tak tłumacz, ale z faktami ani logiką
    nic wspólnego takie tłumaczenie nie ma.

    > Och? Nawet w utopijnym, który był tylko teoretycznym gdybaniem, nie było
    > niczego co by wykluczało jakąś organizację zajmującą się efektywnym i
    > społecznie sprawiedliwym podziałem dóbr.

    ROTFL. Nie było też niczego co by wykluczało istnienie różowych słoni. Znowu
    Cię logika opuściła. To że X nie wyklucza istnienia Y nie oznacza że X
    zakłada istnienie Y.

    > Mhm. Tak się teraz tłumacz.

    ROTFL to jest jeszcze lepsze od tego dowcipu z tym że jak ktoś nie chce
    tłumaczyć oczywistości to jest fanatykiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 224. Data: 2014-04-07 11:03:04
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Tia, ty mi chcesz tłumaczyć coś, co ja tobie wytłumaczyłem... Cóż, takie
    > oderwanie od rzeczywistości nie jest to dziwne ze strony kogoś, który na
    > grupie o budowaniu zaczyna wątek o Windows 8....

    ... w odpowiedzi na pytania innych użytkowników grupy.

    Ale abyś Ty o tym wiedział musiałbyś kiedyś zrobić sobie przerwę w pisaniu i
    zacząć _czytać_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 225. Data: 2014-04-14 13:40:28
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Co ta dyskusja ma wspólnego z grupą i tematem o nierdzewnych bojlerach ?

  • 226. Data: 2014-04-14 16:24:47
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "zapinio" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Co ta dyskusja ma wspólnego z grupą i tematem o nierdzewnych bojlerach ?

    Jeśli to pytanie retoryczne to po co je zadajesz tydzień po tym jak ona się
    skończyła?

    A jeśli to nie jest pytanie retoryczne to odpowiadam: Nic. Nie wiem, co Ci
    ta odpowiedź pomoże i w czym, ale skoro grzecznie pytasz to grzecznie
    odpowiem :-)

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 227. Data: 2014-04-24 21:01:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 31.03.2014 o 09:28 Andrzej Lawa
    <a...@l...spam_precz.com> pisze:

    Andrzej, co sądzisz o tych zdjęciach:
    (chodzi mi o tzw. "teorię miękkich skał"

    http://innemedium.pl/wiadomosc/miekkie-skaly-starozy
    tny-beton-coraz-bardziej-zagadkowa-historia-ludzkosc

    TG

  • 228. Data: 2014-04-25 10:02:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 24.04.2014 21:01, Tomasz Gorbaczuk pisze:
> [...]
    > (chodzi mi o tzw. "teorię miękkich skał"
    >
    > http://innemedium.pl/wiadomosc/miekkie-skaly-starozy
    tny-beton-coraz-bardziej-zagadkowa-historia-ludzkosc

    Mniej-więcej to samo, co o tych "odkrywcach prawdy":
    http://theflatearthsociety.org