  • 21. Data: 2017-02-23 08:37:18
    Temat: Re: Budowa domu - Fundamenty
    Od: quent <x...@x...com>

    On 22.02.2017 16:12, Budyń wrote:
    > wykopac i szybko zalac, zeby nie przemarzało głębiej.

    No tak. Wy zalewacie rowy w ziemi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 22. Data: 2017-02-23 16:41:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 23.02.2017 08:37, quent wrote:

    > No tak. Wy zalewacie rowy w ziemi.

    Hahaha. Ja miałem szalunki na chudziaku :-)
    Sam wibrowałem wielkim wibratorem co przywieźli z betoniarni gratis.
    Znaczy nie ja osobiście ale szedłem po przeciwnej stronie i wskazywałem
    palcem :-)

  • 23. Data: 2017-02-24 13:46:48
    Od: quent <x...@x...com>

    On 23.02.2017 16:41, KIKI wrote:

> [...]
    > Sam wibrowałem wielkim wibratorem co przywieźli z betoniarni gratis.
    > Znaczy nie ja osobiście ale szedłem po przeciwnej stronie i wskazywałem

    Czyli prawidłowo. Też tak robiłem :-)
    Najpierw chudziak, potem szalunki - u mnie systemowe.
    Potem zbrojenie w tym. Wszystko równo, można było zadbać o prawidłowy
    dystans zbrojenia od brzegów, spodu ect.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 24. Data: 2017-02-24 16:34:22
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 24.02.2017 13:46, quent wrote:

    > Czyli prawidłowo. Też tak robiłem :-)
    > Najpierw chudziak, potem szalunki - u mnie systemowe.
    > Potem zbrojenie w tym. Wszystko równo, można było zadbać o prawidłowy
    > dystans zbrojenia od brzegów, spodu ect.

    Stan surowy miałem idealny. Dopiero później się zaczął syf z
    ociepleniami. Co do konstrukcji nie mam zastrzeżeń. Nawet porotherm
    otynkowałem i z gniazdek nie wiało nigdy.

    Gdybym, jak mi doradzał ktoś, strzelił pianą po skosach, suficie i
    ścianach szczytowych to by nie było tematu.

    Teraz już wiem, że wełną nie da się ocieplić skosów, bo wełna nie
    przylega i puszcza powietrze. Gwizdy, świsty i syf. Nawet po dokładnej
    naprawie wełną i membranamu jak porównam iną ćwiartkę poddasza
    zapianowaną to nie ma co nawet porównywać.