  • 1. Data: 2019-09-13 06:43:08
    Temat: Budyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń.
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=jCFZ9DF8A2I

    Czy może się pomyliłem?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-09-13 08:39:55
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 06:43:02 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jCFZ9DF8A2I
    >
    > Czy może się pomyliłem?
    >
    > --
    > MN

    ale jaja :) i jeszcze podlozym jakas beznadziejną muzę

    b.

  • 3. Data: 2019-09-13 08:40:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-13 o 06:43, Marcin N pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=jCFZ9DF8A2I
    >
    > Czy może się pomyliłem?

    Coś oszukują, tam jest "dykta house", a nie "log house".

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2019-09-13 09:04:19
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 08:39, Budyń pisze:

    > ale jaja :) i jeszcze podlozym jakas beznadziejną muzę

    Co tam muza. Milion wyświetleń to w USA ok. 1200 dolarów dla youtubera.
    Ty byś też dostał tyle przy milionie, ale złotych.

  • 5. Data: 2019-09-13 09:11:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 09:04:21 UTC+2 użytkownik collie napisał:

    > Ty byś też dostał tyle przy milionie, ale złotych.

    Minus podatek

  • 6. Data: 2019-09-13 09:29:49
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > Co tam muza. Milion wyświetleń to w USA ok. 1200 dolarów dla youtubera.
    > Ty byś też dostał tyle przy milionie, ale złotych.

    a niech ma, co mi tam, mnie jutub nie płaci bo podłożyłem ich muzykę - a to wyklucza
    płatnosci.

    b.

  • 7. Data: 2019-09-13 14:13:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > ale jaja :) i jeszcze podlozym jakas beznadziejną muzę

    przeczytaj opis :D:D:D
    "(...)nd to build that fancy tool shed."

    :D:D:D:D

  • 8. Data: 2019-09-13 14:38:35
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 14:18:01 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > przeczytaj opis :D:D:D
    > "(...)nd to build that fancy tool shed."
    >
    > :D:D:D:D

    Budyń - ta zniewaga krwii wymaga :D

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2019-09-13 14:50:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 14:38:36 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Budyń - ta zniewaga krwii wymaga :D

    Ew drugi policzek można nadstawić;).

  • 10. Data: 2019-09-13 15:21:55
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.09.2019 o 14:13, sirapacz pisze:

    > przeczytaj opis :D:D:D
    > "(...)nd to build that fancy tool shed."

    A już był w ogródku, już witał się z gąską... Wielki budo, budownik.