  • 11. Data: 2019-09-13 15:27:38
    Temat: Re: Budyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń.
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 14:50:18 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Ew drugi policzek można nadstawić;).

    że ale mam sie komentarzami pod filmem przejmować? Ja sie nie przejmuje nawet wtedy
    gdy mnie tu Kris opowiada jaką to brzydką stodołę postawiłem.
    No bo tak w zasadzie jest - jesli ktos nie lubi stodół to mu sie podobać nie będzie.
    No i troche kluczowe - moja dzialka jest wąska, na budynek miałem dokładnie 7m.

    b.

  • 12. Data: 2019-09-13 15:35:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 15:21 collie <c...@v...pl> pisze:

    > A już był w ogródku, już witał się z gąską... Wielki budo, budownik.

    ech... nie potrafisz się powstrzymać. Czasami lepiej milczeć, niż się
    odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości...

    TG

  • 13. Data: 2019-09-13 16:10:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    > ech... nie potrafisz się powstrzymać. Czasami lepiej milczeć, niż się odezwać i
    > rozwiać wszelkie wątpliwości...

    Od początku w wątku o budowie domu szkieletowego (nazywanego
    w temacie domem drewnianym), używałem pojęcia "szopa". Fakt,
    fantazyjnej szopy tam się nie dopatrzyłem. Zwracam więc honor
    budownikowi.

  • 14. Data: 2019-09-13 16:26:35
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 16:10 collie <c...@v...pl> pisze:

> [...]
    > w temacie domem drewnianym), używałem pojęcia "szopa". Fakt,
    > fantazyjnej szopy tam się nie dopatrzyłem. Zwracam więc honor

    Ale czujesz różnicę w piętnowaniu technologii (też uważam, że szkieletory
    to pomyłka) a w wyśmiewaniu indywidualnych decyzji inwestora? Co Ci do
    tego z czego Budyń buduje chałupę?

    TG

  • 15. Data: 2019-09-13 16:34:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 16:26 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Ale czujesz różnicę w piętnowaniu technologii

    Ale czujesz różnicę miedzy piętnowaniem technologii (...) a wyśmiewaniem
    (...)

    powinno być.
    Za dużo już dzisiaj godzin przed monitorem :-(

    TG

  • 16. Data: 2019-09-13 16:38:19
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 16:27:17 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Ale czujesz różnicę w piętnowaniu technologii (też uważam, że szkieletory
    > to pomyłka) a w wyśmiewaniu indywidualnych decyzji inwestora? Co Ci do
    > tego z czego Budyń buduje chałupę?

    a co sie go czepiasz, on jest konsekwentny -uwaza szkieletory za pomyłkę wiec się
    wyśmiewa. A niech sie smieje, mnie to nie przeszkadza. Gorzej by było gdybyscie
    rzeczywiscie wykazali ze "szkieletory to pomyłka".
    Ale cos mi mowi ze nie dacie rady :)

    Dla mnie ważne jest co innego - nie będąc jakims krezusem dałem rade dzieciom
    wybudować dom bez kredytu, a i sporo ich przy tym nauczyłem. Cała reszta - niewiele
    mnie rusza.

    b.

  • 17. Data: 2019-09-13 16:45:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 16:38:21 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > Dla mnie ważne jest co innego - nie będąc jakims krezusem dałem rade dzieciom
    wybudować dom bez kredytu, a i sporo ich przy tym nauczyłem. Cała reszta - niewiele
    mnie rusza.

    Szkopkę na narzędzia już mają - teraz budowa domu pójdzie gładko ;-)

    Żartowałem :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 18. Data: 2019-09-13 16:49:19
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 16:38 Budyń <b...@g...com> pisze:

    > Dla mnie ważne jest co innego - nie będąc jakims krezusem dałem rade
    > dzieciom wybudować dom bez kredytu, a i sporo ich przy tym nauczyłem.
    > Cała reszta - niewiele mnie rusza.

    O to właśnie mi chodzi. Są sytuacje, gdy szkieletor to jedyne rozsądne
    rozwiązanie. Do każdego przypadku należy podejść indywidualnie.
    Wyśmiewanie się z kogoś kto wybrał takie a nie inne rozwiązanie to zwykłe
    buractwo.
    Wyśmiewanie publiczne to ...
    Sam teraz rozważam, czy nie postawić na szybko jakiegoś szkieletora dla
    teściów obok mojej chałupy bo słabo się robi z dojazdami po 300km w jedną
    stronę...

    TG

  • 19. Data: 2019-09-13 16:55:50
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Ale czujesz różnicę w piętnowaniu technologii (też uważam, że szkieletory to
    > pomyłka) a w wyśmiewaniu indywidualnych decyzji inwestora? Co Ci do tego z czego
    > Budyń buduje chałupę?

    Jakie wyśmiewanie? Że nazwałem dzieło budownika szopą? Dla mnie
    jest to szopa, znana w naszej kulturze od stuleci i nie ma co
    się obrażać. Lepiej mieszkać w szopie, niż na ten przykład
    w przyczepie kempingowej, jak to się dzieje u Wielkiego Brata.
    A tyle mi do tego z czego Bydyń buduje szopę, iż drzew mi żal
    na te szkielety. Bo płyty formaldehydowe to przynajmniej są
    zrobione z trocin wytworzonych przez kornika drukarza w Puszczy
    Białowieszczańskiej.

  • 20. Data: 2019-09-13 19:16:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-13 o 09:29, Budyń pisze:

    > a niech ma, co mi tam, mnie jutub nie płaci bo podłożyłem ich muzykę - a to
    wyklucza płatnosci.

    No ale jakieś tam prawa do samego wideo to chyba masz? Musisz wynająć
    jakąś koszerną kancelarię prawniczą, to i tantiemy może dostaniesz.