  • 21. Data: 2019-09-13 20:10:38
    Temat: Re: Budyń! Ktoś skopiował Twój film z budowy, prawie milion wyświetleń.
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 13 września 2019 19:17:06 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > No ale jakieś tam prawa do samego wideo to chyba masz?

    pewnie ze mam bo to moja produkcja

    Musisz wynająć
    > jakąś koszerną kancelarię prawniczą, to i tantiemy może dostaniesz.

    wiem ze mógłbym, ale nie skorzystam. Dla 1000zł miałbym chodzic po prawnikach?

    b.

  • 22. Data: 2019-09-13 20:12:15
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2019-09-13 o 16:45, Adam Sz. pisze:
> [...]
    wybudować dom bez kredytu, a i sporo ich przy tym nauczyłem. Cała reszta - niewiele
    mnie rusza.

    > Szkopkę na narzędzia już mają - teraz budowa domu pójdzie gładko ;-)

    ROTFL:D

    > Żartowałem :D

    jasne ;P

  • 23. Data: 2019-09-13 21:34:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.09.2019 16:49, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > O to właśnie mi chodzi. Są sytuacje, gdy szkieletor to jedyne rozsądne
    > rozwiązanie. Do każdego przypadku należy podejść indywidualnie.
    > Wyśmiewanie się z kogoś kto wybrał takie a nie inne rozwiązanie to
    > zwykłe buractwo.
    > Wyśmiewanie publiczne to ...

    Śmieją się ze szkieletorów, śmieją się z dziurawki, śmieją się z PC PW
    mimo że z nowym czynnikiem R32 nawet ich SCOP jest wyższy od gruntówek.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2019-09-13 21:47:36
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.09.2019 08:39, Budyń wrote:

    > ale jaja:) i jeszcze podlozym jakas beznadziejną muzę

    Zgłoś naruszenie praw na YT (trzy kropeczki pod filmem) i wskaż link do
    oryginału - https://www.youtube.com/watch?v=Kwg0qX-7vsU

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2019-09-14 06:56:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2019 o 21:34 Mateusz Bogusz <m...@o...pl> pisze:

    > Śmieją się ze szkieletorów, śmieją się z dziurawki, śmieją się z PC PW
    > mimo że z nowym czynnikiem R32 nawet ich SCOP jest wyższy od gruntówek.

    No i? - przecież napisałem co mi się nie podobało w poście collie.

    TG

  • 26. Data: 2019-09-27 11:18:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie pomyłka, lecz nisza.

    -----

  • 27. Data: 2019-10-13 01:49:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie:
    https://edition.cnn.com/videos/us/2019/10/02/shed-fo
    r-rent-in-san-diego-for-1050-a-month-pkg-vpx.kgtv

    -----
    > Lepiej mieszkać w szopie, niż na ten przykład w przyczepie kempingowej, jak to się
    dzieje u Wielkiego Brata.

  • 28. Data: 2019-10-13 02:19:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szopa z linku to pałac. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url
    =https://www.cda.pl/video/1809290fd&ved=2ahUKEwih-9O
    R-ZflAhWEp4sKHeFWBx4Qo7QBMAB6BAgAEAI&usg=AOvVaw0KgWF
    zStfsWN1Ms1dQcgNe
    Nie bez powodu USA nazywane są najbogatszym krajem trzeciego świata.

  • 29. Data: 2019-11-02 09:04:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 30. Data: 2019-11-04 21:57:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    zStfsWN1Ms1dQcgNe
    > Nie bez powodu USA nazywane są najbogatszym krajem trzeciego świata.

    Jak zwykle pieprzysz od rzeczy i udzielasz szkodliwych i głupich odpowiedzi.