  • 11. Data: 2009-06-16 11:21:39
    Temat: Re: Byłem za uniowstąpieniem, a teraz zaczynam żałować
    Od: GK <g...@g...pl>

    Grzegorz Janoszka pisze:

    > Mit. Większy pobór prądu dotyczy pierwszych milisekund. Nawet na 1-2
    > sekundy jest taniej używać świetlówek kompaktowych.
    >
    > Też mnie wkurzają ta "afera żarówkowa" w UE, ale nie powtarzaj
    > niesprawdzonych informacji.

    A co z zapalaniem takiej energooszczędnej świetlówki przy minus 20
    stopniach Celsjusza? Próbowaliście?
    Mam taką przed domem i coś wiem o tym...
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 12. Data: 2009-06-16 12:17:27
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > przejedli rolnicy stoczniowcy górnicy, gazownicy i inne parszywe
    > uprzywilejowane grupy próżniacze żerujące na tych co uczciwie pracują.

    GWno prawda - praca w/w została przegrandzona przez żydokomuchów skupionych
    w systemach wykonawczych międzynarodówek masońskich.

  • 13. Data: 2009-06-16 14:44:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Panslavista wrote:

    > GWno prawda - praca w/w została przegrandzona przez żydokomuchów
    > skupionych w systemach wykonawczych międzynarodówek masońskich.

    to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

  • 14. Data: 2009-06-16 15:20:45
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    > to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

    Dokształt wskazany - kup sobie Poradnik Małego Agitatora.

  • 15. Data: 2009-06-16 16:51:12
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 16:41:32 +0200, J23 napisał(a):

    > OK może i to większe zużycie przez krótki czas, ale świeci tak jak powinna
    > czasami dopiero po paru minutach.

    Nigdy nie świeci jak powinna. Żadna.

    > Poza tym z tego co wiem świetlówki nie lubią włączania i wyłączania i w
    > takiej sytuacji ta ich długowiecznośc to tylko mit.

    Przemysł ściągnie z ludu więcej kasy za źródła światła. A CO2 to mit i
    ściema. Chodzi o kasę i władzę.

    > Kolejna sprawa to z tego co widzę to po wrześniu już halogenu nie kupię -

    Lupisz, kupisz - ze sprzedaży wypadają klasyczne żarówki o mocy >=100W oraz
    wszelkie matowe, mleczne, kolorowe itp. W 2012 - wszystkie żarówki i
    halogeny.

    T.

  • 16. Data: 2009-06-16 16:52:49
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Mon, 15 Jun 2009 15:41:37 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Kupisz diodowe - wszędzie, gdzie nie jest istotna temperatura barwowa

    To już lepsza naftowa. Największa diodowa jaką widziałem ma 400lm, ale
    kosztuje stówę. Takie normalniejsze dają do 250lm, a to mniej niż dobra
    świeczka :\

    T.

  • 17. Data: 2009-06-16 20:17:16
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 16 Jun 2009 18:51:12 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Nigdy nie świeci jak powinna. Żadna.

    Dokładnie.

    > Przemysł ściągnie z ludu więcej kasy za źródła światła. A CO2 to mit i
    > ściema. Chodzi o kasę i władzę.

    Dokładnie.

    > Lupisz, kupisz - ze sprzedaży wypadają klasyczne żarówki o mocy >=100W

    Akurat prawie same "setki" mam w domu - z wyjątkiem kinkietów...
    :-(

    > oraz
    > wszelkie matowe, mleczne, kolorowe itp. W 2012 - wszystkie żarówki i
    > halogeny.

    TŻ powiedział, że niedoczekanie, abyśmy używali tych paskudnych
    energooszczednych badziewi, od których bolą oczy i które po kilku próbach
    wywaliliśmy właśnie - to już prędzej przejdziemy na naftę...

  • 18. Data: 2009-06-16 20:27:43
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Nienaturalne jest gdy państwo pompuje milony w bankrutującą firmę przez
    > lata przedłużając jej agonię.

    Naprawdę to nienaturalne ??
    To czemu faszyści pompowali miliardy w nierentowną (chwilowo tak jak nasze)
    stocznię w Hamburgu i wszystko było OK, a unijna komisarz stwierdziła że
    dotowanie naszych stoczni jest nielegalne i kazała KonDonkowi je zamknąć a
    on grzecznie z podwiniętym ogonem zamknął ??
    Dlatego, że za rok albo półtora, zgodnie z cyklem, stocznie będą rentowne i
    stocznia w Hamburgu nie będzie już miała tak silnej konkurencji jaką od
    kilku dziesiątków lat stanowiła dla niej stocznia w Szczecinie.
    No i czemu francuzi, włosi, niemcy dotują przemysł skoro to nie ma sensu, a
    nam nie wolno bo unia zabrania ??

    Ale żaden tresowany na wybiórczej i tvn "wykrztaócióh" tego nie zrozumie.

  • 19. Data: 2009-06-16 20:32:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

    > Naprawdę to nienaturalne ??
    > To czemu faszyści pompowali miliardy w nierentowną (chwilowo tak jak
    > nasze)

    a to co sie działo podczas II Wojny Światowej mnie mało obchodzi.

> [...]
    > nie ma
    > sensu, a nam nie wolno bo unia zabrania ??

    może sprawdź jednak jak to jest z tymi innymi stoczniami i jak z nimi bywało
    a potem powtarzaj głodne kawałki od tow Wrzodaka. nawet ostanio zamknięto
    jakies stocznie w niemczech.

  • 20. Data: 2009-06-16 20:40:32
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > to sie da leczyć, może jeszcze masz szansę.

    Głupi jesteś czy udajesz głupiego ?
    Polacy są jedną z najciężej pracujących nacji - i co z tego ?
    Co dwie kadencje przychodzą ci sami żydowcy złodzieje, tworzą nowe partie bo
    stare się kompromitują i sprzedają co się da.
    A że mają TV, gazety i i radio to robiom ludziom wode z mózgu.
    Buzek - kończył z 3% poparcia jak doprowadził kraj do riuny - teraz ulubiony
    polityk niektórych TV.
    Kwaśniewski (ciekawe czemu nosi inne nazwisko niż ojciec ubek) - biedny aż
    piszczy wg zeznać ze skarbówki a żona inwestuje miliony i wszystko jest ok.
    Piskorski - uczciwie zarabiał 10 tys miesięcznie - skąd go było stać na 3
    mln wydane na lasy w zachodniopomorskiem ?
    Michnik - aż w sądzie walczył o przywrócenie dobrego imienia swojego
    ubeckiego ojca - Arona Szechtera (a czemu masowo zmieniali nazwiska po
    śmierci stalina ???)
    Geremek - bandyta co omal nie zabił człowieka jest w mediach robiony na
    bohatera i nawet udawali że pogrzeb jest katolicki a rabin to tylko od picu.

    BTW - jak to się stało że stocznię kupuje firma z izraela ?? oczywiście
    przypadkiem......