  • 31. Data: 2014-11-27 15:10:54
    Temat: Re: CAŁA PRAWDA o żarówkach energooszczędnych!
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 27.11.2014 um 14:31 schrieb Einstein:

    > Pierdolona UNIA!! Sorry za słownictwo ale to było pierwsze słowo jakie
    > mi ślina na język przyniosła.

    Niech żyją półprawdy i półkłamstwa.

    Waldek

  • 32. Data: 2014-11-27 16:17:45
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2014-11-27 08:48, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    > [ciaaach]
    >
    > Oczywiście sraczka niczego nie kumającej chrumci.
    >
    > BTW świetlówki są passe, tera trendy som LEDy, tylko co będą chrumcie
    > pisać gdy ledy już zastąpią całkowicie świetlówki?

    Że trup wygląda bardziej trupio.

  • 33. Data: 2014-11-27 18:06:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Dnia 2014-11-27 08:48, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Że trup wygląda bardziej trupio.

    Hmm, no tak.

    Tylko co z tymi LEDami np. z Ikei, co som łocieplone?

  • 34. Data: 2014-11-27 18:19:05
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 14:31:36 +0100, Einstein napisał(a):

    > Pierdolona UNIA!! Sorry za słownictwo ale to było pierwsze słowo jakie
    > mi ślina na język przyniosła.

    Cóż, nic nie dzieje się bez przyczyny - wmuszanie rtęciówek bierze się
    tylko i wyłącznie z PIENIĘDZY dfla odpowiedniego lobby producenckiego... Na
    szczęście Polacy dają sobie z tym radę.

  • 35. Data: 2014-11-27 18:22:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Cóż, nic nie dzieje się bez przyczyny - wmuszanie rtęciówek bierze się
    >tylko i wyłącznie z PIENIĘDZY dfla odpowiedniego lobby producenckiego... Na
    >szczęście Polacy dają sobie z tym radę.

    Jakie wymuszanie? W każdym markecie od cholery zwykłych żarówek.

  • 36. Data: 2014-11-27 18:23:40
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 18:06:49 +0100, Ghost napisał(a):

    > Tylko co z tymi LEDami np. z Ikei, co som łocieplone?

    To towar dla łowiec, takich jak ty - co im łowczy pęd nakazuje się byle
    barachłem zachwycać, byle w stadzie.

  • 37. Data: 2014-11-27 18:27:54
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 18:22:08 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Jakie wymuszanie? W każdym markecie od cholery zwykłych żarówek.

    Niom, to idź i "setkę" tam kup. U nas tylko "setki" w domu. W oficjalnej
    sprzedaży wycofane - jesli bywają jeszcze, to tylko z tzw zapasów, ale i to
    już chyba minął termin ich warunkowej sprzedaży. Mądre polskie (polskie!!!
    - hipermarkety polskie nie są) sklepy sprzedają tradycyjne żarówki, w tym
    "100W", jako "małe urzadzenia grzewcze" albo z napisem "Nie do użytku
    domowego". I takie właśnie kupiłam.

  • 38. Data: 2014-11-27 19:08:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    net...

    >Niom, to idź i "setkę" tam kup. U nas tylko "setki" w domu.

    A 200W może być?
    http://allegro.pl/zarowka-tradycyjna-150w-i-200w-do-
    wyboru-i4813075993.html

    >Mądre polskie (polskie!!!- hipermarkety polskie nie są) sklepy sprzedają
    >tradycyjne żarówki

    Nie wiedziałem, ze Carrefour jest polski, a tam ostatnio tydzień temu
    widziałem od zatrzęsienia zwykłych zarodek - są tylko nazwa "specjalne",
    żaden grzejnik ani inny trik, po prostu żarówki.

    Zara wyjdzie, że pracuje w reklamie carefoura buehehhehehe

  • 39. Data: 2014-11-27 19:09:45
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
    e.net...

    >To towar dla łowiec, takich jak ty - co im łowczy pęd nakazuje się byle
    >barachłem zachwycać, byle w stadzie.

    Ciągle jestem w mniejszości, chrumciu - cały dom mam w LEDach :-)

  • 40. Data: 2014-11-27 19:12:21
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 27 Nov 2014 19:08:06 +0100, Ghost napisał(a):

    > Nie wiedziałem, ze Carrefour jest polski,

    Czytaj ze zrozumieniem. Hint: "Mądre polskie (wycięto wtrącenie) sklepy"
    oraz "polskie!!!- hipermarkety polskie nie są".