  • 1. Data: 2014-11-25 19:09:37
    Temat: Darmowy program do projektowania mebli
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Chce coś sklecić z płyt do garderoby. Mogę z kalkulatorem i ołówkiem,
    ale może skoro mamy XXI wiek... są jakies *darmowe* programy pozwalające
    projektować w polskich warunkach (wymiary pły i oklein) jakies niezbyt
    skomplikowane szafy? Tak wiem że jest pro100, ale nie jest za free,
    chyba że wersja demo nie posiada ogracznień które mi uniemożliwoą pracę.

    Z jednej strony programu chcę zaprojektować, a z drugiej wypluć
    zamówienie (ile, wymiary, co oklejone itd) do stolarni.

  • 2. Data: 2014-11-26 21:15:55
    Temat: Re: Darmowy program do projektowania mebli
    Od: Frez <f...@g...com>

> [...]
    >
    > Z jednej strony programu chcę zaprojektować, a z drugiej wypluć
    > zamówienie (ile, wymiary, co oklejone itd) do stolarni.
    Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
    dystrybucji dla osób fizycznych.
    Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

  • 3. Data: 2014-11-27 10:41:40
    Od: daromar <d...@t...com>

    Dnia Wed, 26 Nov 2014 21:15:55 +0100, Frez napisał(a):

    > Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
    > dystrybucji dla osób fizycznych.
    > Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

    BRW 3D Creator
    http://www.sklepbrw.pl/brw3d.htm
    rzuć okiem na to.

    --
    daromar

  • 4. Data: 2014-11-28 15:55:23
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-11-27 10:41, daromar pisze:

    > BRW 3D Creator
    > http://www.sklepbrw.pl/brw3d.htm
    > rzuć okiem na to.

    To nie to samo. Indeco robi dokładnie to, czego potrzebuje watkotwórca

  • 5. Data: 2014-12-04 09:13:49
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-11-26 21:15, Frez pisze:

    > Był kiedyś z firmy Indeco. Fajny,legalny ale wycofali się z darmowej
    > dystrybucji dla osób fizycznych.
    > Skoro brak klucza to i ja z żalem odstawiłem na półke:-(

    mozesz podac pelna nazwe tego programu???

  • 6. Data: 2014-12-04 17:52:48
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2014-12-04 09:13, KiloSierra pisze:

    > mozesz podac pelna nazwe tego programu???

    Studio INDECO 2009

  • 7. Data: 2014-12-09 10:41:15
    Od: KiloSierra <f...@1...pl>

    W dniu 2014-12-04 17:52, Frez pisze: