  • 21. Data: 2020-05-29 13:02:06
    Temat: Re: Cena działki
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie wiem, czy dla Ciebie nie będzie zbyt skomplikowane wpisać choćby na Olxie:

    Żeś mi dokopał. Mimo to podziękuję. Też poszukam.
    K.

  • 22. Data: 2020-05-29 13:04:13
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Znajomy kilka tygodni temu kupował- 14tys, działka i na niej drewniany domek
    > Ale to chyba nie własność hipoteczna bo top taka działka rekreacyjna z tzw
    > Rodzinnych Ogródków Działkowych a nie wnikałem jak tam jest ze statusem posiadania

    Dzięki to mniej więcej o to mi chodziło. Rozważam kupno takiej działki tutaj i
    zastanawiam się jak to się ma do realiów polskich.
    K.

  • 23. Data: 2020-05-29 13:07:09
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > działce (dość tanio) wynajętej od Lasów Państwowych. Oczywiście LP
    > oficjalnie wyrazily zgodę na takie przeznaczenie działki ale to nie
    > oznacza, że nie powiedzą "wypad" bo akurat "syn wuja brata konia"
    > przeznaczy ten teren na coś innego i domki warte milion nowy nabywca
    > będzie mógł sobie postawić na swoim podwórku (na szczęście nie są
    > trwałe związane z gruntem).
    > Wyrażając sprzedawcy pewne obawy z tym związane, powiedział, że nie
    > ma obawy, w całym mieście są nawet duże hotele pobudowane na takim
    > gruncie, to normalka i takie lokalne ryzyko przedsiębiorcy :).

    "Uwielbiam" takie klimaty. Zaczynamy 2 PRL. Wtedy też wszystko było na zasadzie jak
    dasz - to się załatwi. Wolę jednak zdrowsze relacje.
    K.

  • 24. Data: 2020-05-29 13:11:38
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Dojedzie, jeśli właściciel Róży Wiatrów postara się o sądowe ustanowienie
    > służebności drogi koniecznej, na podstawie art. 145 kodeksu cywilnego.
    > Lasy Państwowe to nie państwo w państwie, choć od czasu Szyszki tak im
    > się wydaje.

    A ja się obawiam, że już mamy państwa w państwie tylko jeszcze trochę się wstrzymują
    z eksponowaniem swoich kompleksów. W końcu szlachcic na zagrodzie.
    K.

  • 25. Data: 2020-05-29 13:19:00
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Dzis zapewne troche wiecej niz wczoraj.
    > Nie znam realiow cenowych ale ponoc jest w tej chwili duzy popyt na
    > takie działki.

    Też słyszałem, że nagle szał ogarnął ludzie i rzucili się na działki rekreacyjne.
    K.

  • 26. Data: 2020-05-29 13:25:19
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 13:01, Kadar pisze:

    > Nie chodzi mi o budowlane tylko rekreacyjne takie na których nie można stawiać
    domów na stałe.

    rozumiem Cię, ale łatwiej jest znaleźć budowlaną z pozwoleniem na
    letniskową działalność niż letniskową...nie mówiąc o większych
    możliwościach:)

  • 27. Data: 2020-05-29 13:28:05
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 12:50, collie pisze:

    > Jakie dowcipy?
    Np. takie. Pierwszy o robakach. :-)
    https://www.dowcipy.pl/k/wedkarze/

    Robert

  • 28. Data: 2020-05-29 14:50:50
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-29 o 04:04 -0700, Kadar napisał:

    > Dzięki to mniej więcej o to mi chodziło. Rozważam kupno takiej
    > działki tutaj i zastanawiam się jak to się ma do realiów polskich. K.

    Wiele lat temu też zastanawiałem się nad takim pomysłem... Ale
    doszedłem do wniosku że prościej kupić normalny, całoroczny dom w
    miejscu gdzie chciałoby się spędzać wakacje. Dochodzi do tego
    oszczędność na paliwie i czasie jeżdżenia w tą i z powrotem. Może warto
    rozważyć?

    Mateusz

  • 29. Data: 2020-05-29 15:17:21
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Np. takie. Pierwszy o robakach. :-)
    > https://www.dowcipy.pl/k/wedkarze/

    To nie o robakach, tylko o faunie nadbrzeżnej, czyli wędkarzach.
    A tym - kij im w dupę. Wędkarski. Bo ryby głosu nie mają.

    https://tech.wp.pl/przelomowa-teoria-ryby-czuja-podo
    bnie-jak-ssaki-6429048199911041a

  • 30. Data: 2020-05-29 17:08:20
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > miejscu gdzie chciałoby się spędzać wakacje. Dochodzi do tego
    > oszczędność na paliwie i czasie jeżdżenia w tą i z powrotem. Może warto

    W tym klimacie dom letniskowy ma cechy domu całorocznego, tylko kwestia odpowiedniego
    przystosowania, które nie powinno być skomplikowane.
    K.