  • 11. Data: 2020-05-29 09:47:50
    Temat: Re: Cena działki
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W zeszłym roku interesowałem się pewną nieruchomością biznesową nad
    > morzem w dosyć znanej turystycznie miejscowości. Okazało się, że oferta
    > sprzedaży dotyczy drewnianyxh domków,. które są pobudowane na działce
    > (dość tanio) wynajętej od Lasów Państwowych. Oczywiście LP oficjalnie
    > wyrazily  zgodę na takie przeznaczenie działki ale to nie oznacza, że
    > nie powiedzą "wypad" bo akurat "syn wuja brata konia" przeznaczy ten
    > teren na coś innego i domki warte milion nowy nabywca będzie mógł sobie
    > postawić na swoim podwórku (na szczęście nie są trwałe związane z gruntem).

    tylko weź to podnieś:)))

    > Wyrażając sprzedawcy pewne obawy z tym związane, powiedział, że nie ma
    > obawy, w całym mieście są nawet duże hotele pobudowane na takim gruncie,
    > to normalka i takie lokalne ryzyko przedsiębiorcy :).

    powie ci wszystko bylebyś tylko łyknął:)))

  • 12. Data: 2020-05-29 10:49:59
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 maja 2020 09:47:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
> [...]
    > oficjalnie wyrazily zgodę na takie przeznaczenie działki ale to nie
    > oznacza, że nie powiedzą "wypad" bo akurat "syn wuja brata konia"

    Baza harcerska Róża Wiatrów w Szklanej Hucie(nad morzem).
    Baza w środku lasu, do morza kilkaset metrów.
    Okolica przepiękna. plaża chyba najładniejsza nad polską częścią Bałtyku.
    Z racji dojazdu leśna droga mało turystów, w środku sezonu można było spokojnie
    plażować bez obecności parawanów. Dodatkowo u harcerzy można wykupić smaczny obiad
    Harcerze udostępniali kawałek terenu na parking dla samochodów turystów i brali kilka
    złotych od auta
    Chyba ze dwa lata temu lasy Państwowe zaczęły tam mieszać i wprowadziły zakaz wjazdu
    na drogę prowadząca do bazy.
    Harcerze jakieś przepustki ponoć mają ale zwykły turysta już tam nie dojedzie.
    Pieszo, rowerem może ale do Bazy przez las jest bodajże 4km.
    Nieoficjalnie wiadomo ze nie wiadomo o co chodzi wiec wiadomo ze o pieniądze;)

  • 13. Data: 2020-05-29 11:11:37
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Ważne żeby na budę dla ciebie wystarczyło. Wolisz łańcuch czy drut?

    Dziadu jeden, masz postępującą demencję starczą, nie kumasz tematu
    wątku i na każde skierowane do Ciebie zdanie odpowiadasz już tylko
    jak w dzieciństwie: "pomidor". Ale jakoś wcale mi Ciebie nie żal.

  • 14. Data: 2020-05-29 11:30:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    > W niektórych stronach stosowano tez gumę. :-)

    W Twoich stronach ojce srać chodzili za stodołę, Ty pewnie już
    do wychodka, ale nawet jak z tej wsi wyszedłeś, to wieś z Ciebie
    nie wyszła: dla wieśniaków pies kojarzy się tylko z łańcem i budą
    na gumnie. I temu tak Cię cieszy, gdy spotkasz swojaka-czereśniaka
    z Bałut.

  • 15. Data: 2020-05-29 11:35:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 11:30, collie pisze:

> [...]
    > nie wyszła: dla wieśniaków pies kojarzy się tylko z łańcem i budą
    > na gumnie. I temu tak Cię cieszy, gdy spotkasz swojaka-czereśniaka

    Ciebie twój pan zapewne zaprasza do swojego legowiska? :)

  • 16. Data: 2020-05-29 11:55:32
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 10:49, Kris pisze:

> [...]
    wjazdu na drogę prowadząca do bazy.
    > Harcerze jakieś przepustki ponoć mają ale zwykły turysta już tam nie dojedzie.

    Dojedzie, jeśli właściciel Róży Wiatrów postara się o sądowe ustanowienie
    służebności drogi koniecznej, na podstawie art. 145 kodeksu cywilnego.
    Lasy Państwowe to nie państwo w państwie, choć od czasu Szyszki tak im
    się wydaje.

  • 17. Data: 2020-05-29 12:05:52
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

> [...]
    > nie wyszła: dla wieśniaków pies kojarzy się tylko z łańcem i budą
    > na gumnie. I temu tak Cię cieszy, gdy spotkasz swojaka-czereśniaka

    Na dowcipy o innych gatunkach fauny tak samo reagujesz? :-)

    Robert

  • 18. Data: 2020-05-29 12:50:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Na dowcipy o innych gatunkach fauny tak samo reagujesz? :-)

    Jakie dowcipy? Podśmiechujki małych chujków typu Zenek z Bałut
    z psów na łańcuchu? Czy może czereśniaków z fornalskimi genami
    typu Użyszkodnik - z koni konających w tirach w drodze na rzeź
    we Włoszech? Czy dla odmiany wice innych padalców z ukrzyżowanych
    żurawi na chłopskim polu? Takie "dowcipy" Cię bawią, suwerenie?
    To jest retoryczne pytanie.

  • 19. Data: 2020-05-29 12:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Nie wiem gdzie się dopisać więc zakładam nowy wątek chociaż mam
    > proste pytanie i odpowiedź pewnie też nie będzie skomplikowana.
    >
    > Ile w Polsce może kosztować działka rekreacyjna z jakimś małym
    > drewnianym domkiem? K.

    Dzis zapewne troche wiecej niz wczoraj.
    Nie znam realiow cenowych ale ponoc jest w tej chwili duzy popyt na
    takie działki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 20. Data: 2020-05-29 13:01:12
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > zależy od lokalizacji...co oczywiste. Ostatnio podrożały ale budowlana
    > 2km od morza ok 80pln za metr. Domek...zależy jaki chcesz... ale ze
    > Uważaj na działki, jakie mają status trwałych uzytków zielonych:)))

    Nie chodzi mi o budowlane tylko rekreacyjne takie na których nie można stawiać domów
    na stałe.