  • 21. Data: 2009-06-23 08:18:41
    Temat: Re: Chcielibyscie mieszkac na ostanim pietrze ?
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@h...local.domain
    *szadok* napisał(-a):

    > Ależ te protesty są całkiem uzasadnione: słabyszy zasięg z BTSa to
    > większe promieniowanie...
    > ... z komórki :P

    Pozbyć się komórek i nie przurzacać winy, że kogoś głowa boli na BTS-a
    :P

    --
    Big Jack
    //////

  • 22. Data: 2009-06-23 18:16:00
    Od: "Qwinto" <q...@g...pl>

    "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> wrote in message

    > [...] hałas znad dachu (np. przez wentylację - helikoptery i samoloty,
    > nie żartuję.

    Dokładnie, wywietrznik w łazience mieszkania 8/8 działał jak taki
    dźwiękowy peryskop :). Słychać było wszystko co się w okolicy dalszej
    działo. Ale suma sumarum nie było to takie złe. Nie łapał nic z
    bezpośredniego sąsiedztwa :)

    Qwinto

  • 23. Data: 2009-06-23 18:41:08
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 17:52:00 +0200, NOFX napisał(a):

    > Chcielibyście mieszkać na 10/10 pietrze w wiezowcu ? Jakie są wady i zalety

    Nie.
    Wady są takie, że w wieżowcu i że na 10 piętrze :)
    Przy czym to, że na 10 piętrze to juz małe piwo, przy tym, że w wieżowcu...

    T.

  • 24. Data: 2009-06-23 19:42:20
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    zeta.pl
> [...]

    Raczej chodzi chyba o szumy. Na 31 piętrze Marriotta w Wawie kreski zasięgu
    na komórce Ery latały od min do maks. Nie dało się praktycznie rozmawiać
    pomimo wypróbowania wszelkich możliwych ustawień pod dowolnymi kątami przy
    oknie. Rozmowa się przerywała, były potężne zakłócenia uniemożliwiające
    zrozumienie rozmówcy. Na parterze bez problemu. Obsługa twierdziła, że to u
    nich normalne i jest spowodowane bardzo dużą ilością anten na maszcie 9
    pięter wyżej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2009-06-23 20:36:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Jan Werbiński* napisał(-a):

    [...]

    Dlaczego mi odpowiadasz jednocześnie wycinając moją wypowiedź?

    --
    Big Jack
    //////

  • 26. Data: 2009-06-24 07:30:48
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "NOFX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Chcielibyście mieszkać na 10/10 pietrze w wiezowcu ? Jakie są wady i
    > zalety ?
    > Pozdrawiam

    Niespecjalnie
    Mimo wielu zalet (opisanych juz przez szacownych Kolegow) jest i wiele
    uciazliwych dosc wad:
    1. winda (awarie szczegolnie w starych blokach)
    2. woda moze "nie dochodzic" (tak ciepla jak i zimna)
    3. cieplo/zimno (w zimie do kaloryferow tez moze nie doplywac, w lecie
    nagrzany dach powoduje spora cieplote heh)
    4. wyzszy koszt ogrzewania (przy podzielnikach ciepla i stosoaniu tgw.
    wspolczynnikow.. dziala to na niekorzysc - wyzszy wspolczynnnik spowodowany
    wlasnie brakiem "sasiadow" z gory, a wiec cieplo "uciekac" ma ktoredy
    5. mozliwosc zalania (ja wiem sasiad z gory tez moze zalac, ale czesciej
    zdarzaja sie niesczelne dachy heh)
    6. wietrzysko...

    Zeby nie bylo - ja mieszkam na 7-mym pietrze bloku z aktualnie nowymi
    windami (za ktore bede placic przez najblizsze 10 lat - splata kredytu
    zaciagnietego na kompleksowa wymiane wind w blokach gdzie wiekszosc mieszkan
    jest wlasnosciowa)
    Nie raz dawniej zdarzalo sie ze OBIE windy nie dzialaly. W szczytowym
    momencie przez tydzien. Odpadala mozliwosc jezdzenia wind "w sasiednim
    bloku" bo to punktowce.

  • 27. Data: 2009-06-24 10:39:36
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    >W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    > *Jan Werbiński* napisał(-a):
    >
    > [...]
    >
    > Dlaczego mi odpowiadasz jednocześnie wycinając moją wypowiedź?

    Dlaczego uważasz, że mam obowiązek cytowania?

  • 28. Data: 2009-06-24 12:20:28
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    .news.neostrada.pl
    *Jan Werbiński* napisał(-a):

    > Dlaczego uważasz, że mam obowiązek cytowania?

    Bo jak odpowiasz mi, to spodziewałbym się, że będzie zacytowana moja
    wypowiedź, a nie _wyłącznie_ mojego przedpiścy. Albo inaczej, jak nie
    chcesz mnie cytować, to odpowiadaj osobie którą cytujesz. Szlus

    --
    Big Jack
    //////

  • 29. Data: 2009-06-24 14:18:00
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > wypowiedź, a nie _wyłącznie_ mojego przedpiścy. Albo inaczej, jak nie
    > chcesz mnie cytować, to odpowiadaj osobie którą cytujesz. Szlus

    Skąd wiesz, że odpowiadam Tobie?

  • 30. Data: 2009-06-24 17:30:32
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news.neostrada.pl
    *Jan Werbiński* napisał(-a):

    > Skąd wiesz, że odpowiadam Tobie?

    Wróć do tej wiadomości i zobacz co jest we wrotce (pierwszy wiersz)