  • 1. Data: 2015-04-28 13:51:20
    Temat: Ciemne smugi w miejscu ułożenia kabli
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Ostatnio kolega mnie zażył ww pytaniem. Jakie są najnowsze
    teorie przyczyn powstawania takich "mokrych" ciemnych smug?

    http://tinyurl.com/oe8hztw
    http://tinyurl.com/jwbabp2

    --
    Piotrek

    Let me see your war face. You have got a war face?

  • 2. Data: 2015-04-28 19:50:17
    Temat: Re: Ciemne smugi w miejscu ułożenia kabli
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 13:51, PiteR pisze:
    > Ostatnio kolega mnie zażył ww pytaniem. Jakie są najnowsze
    > teorie przyczyn powstawania takich "mokrych" ciemnych smug?
    Mam to samo, powodem marna farba mimo że droga, tam gdzie tynk
    jest cieńszy inaczej się wybarwia, i tak niebieska w jednej łazience
    odbarwiła sie na biało, a zielona w drugiej łazience ściemniała.
    I nie ma znaczenia czy w kablu coś płynie czy nie, wystarczy że tynk
    jest znacznie cieńszy w tym miejscu, a i tynk tez nie ma znaczenia
    bo ja mam tynki tradycyjne cementowo-wapienne bez gładzi gipsowej.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 3. Data: 2015-04-29 22:28:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > Ostatnio kolega mnie zażył ww pytaniem. Jakie są najnowsze
    > teorie przyczyn powstawania takich "mokrych" ciemnych smug?

    Cienki tynk, być może izolacja kabla też coś wchłania itp.
    Mniejsza z tym, Przy remoncie w jednym pomieszczeniu była najpierw
    śnieżka grunt (na kablach chyba ze dwa razy poprawiane) w drugim nie.
    Tam gdzie była smugi na razie (rok) nie wylazły.

    --
    Irokez