  • 1. Data: 2015-04-28 08:19:49
    Temat: Delimano
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Włączam TV1 w nadziei, że obejrzę kolejny pięćsetny odcinek ukochanego
    serialu Polaków o intrygach w haremie, a tu "miód malina", reklama
    produktu, cudu techniki "przepływacza ogrzewowego ;)", którego
    potrzebuję i muszę go mieć, bo jest tak rewelacyjny. O jego super
    zaletach opowiada największy autorytet, który przetestował ten cud
    techniki - sam pan hydraulik. Mówi o nim: "... posiada dużo zalet, a
    największa z nich to innowacyjność". Starsza pani zaś z traumą opowiada
    jak często u niej bywają awarie zasilania ciepłej wody i że ten cud
    techniki jest jedynym jej wybawieniem.
    Jestem szczęśliwy, że jestem Polakiem i mogę płacić abonament, za który
    wciskają mi taki chłam i gówno.
    Nie rozumiem tylko co kieruje tymi, którzy tworzą te reklamy? Czy oni
    uważają, że przed telewizorami zasiadają sami debile?
    Wciskają, ludziom kit, że taniej jest grzać wodę prądem niż innymi
    źródłami ciepła, a do tego opowiadając o zaletach urządzenia "bo nie
    trzeba mieszać wody zimnej z ciepłą".
    Moim zdaniem firma powinna zmienić nazwę na Wydymano, a co Wy o tym
    myślicie?

  • 2. Data: 2015-04-28 08:47:28
    Temat: Re: Delimano
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.04.2015 o 08:19, Uzytkownik pisze:
    > Włączam TV1(...)
    > czy oni
    > uważają, że przed telewizorami zasiadają sami debile?
    tak. Potwierdza to poziom tego co jest w TV, nie tylko reklam

    ToMasz

  • 3. Data: 2015-04-28 14:32:46
    Od: noname <n...@d...pl>

    Dnia 2015-04-28, o godz. 08:19:49
    Uzytkownik <a...@s...pl> napisał(a):

    > Włączam TV1 w nadziei, że obejrzę kolejny pięćsetny odcinek

    Wyłączyłem jakieś 4-5 lat temu, teraz tylko ukradnę co jakiś czas film
    (stream) z jakiej powszechnej strony. Ostatnio widziałem "Dzikie
    historie" - całkiem całkiem znośny.

    Powiem Ci, że czuję się dużo dużo lepiej nie mając styczności z tym.
    U znajomych nie wytrzymuję włączonego odbiornika więcej niż 10 minut -
    to jaki musi być poziom waszej podświadomej frustracji ?!

    Czytam dużo książek, naprawdę jest co nadrabiać, ot choćby taki klasyk
    "Archipelag GUŁAG". Kupiłem piłkarzyki i haratamy w gałę :P z
    chłopakami - niestety tata okazał się nie do pokonania, mówią żem
    wstrętny!

    A jak się nudzi to zacząć grać w jaką gierkę internetową, zbieranie na
    farmie czy inna wojna.

    także polecam wyjąc antenę, to naprawdę da się zrobić, łatwiej niż
    rzucić palenie :)

  • 4. Data: 2015-04-28 15:05:10
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 08:47:30 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    wyrzuć tv
    mi rodzina kupuje tv od 15 lat ale się nie daje

  • 5. Data: 2015-04-28 15:07:11
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > łatwiej niż
    >rzucić palenie :)

    potwierdzam. korzystajac z okazji jak przechodzili na cyfre - pozbylem sie
    tego syfu. Niestety kumel
    nie pytajac sie mnie o zdanie sprezentowal nam nowego parcha. na urodziny
    czy jakos tak...
    juz prawie dwa lata go mamy i nie moge sie doczekac az postarzanie produktu
    zrobi swoje....
    a symptomy zaczynaja sie pojawiac :-)
    jestem pelen dobrych mysli.....

  • 6. Data: 2015-04-28 15:13:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-04-28 o 15:05, Bolko pisze:
    > wyrzuć tv
    > mi rodzina kupuje tv od 15 lat ale się nie daje

    Zgadzam sie z przedmowcami, acz uwazam, ze TV szkoda wyrzucac. Ostatnio
    ogladam na nim serial z lat mlodosci "Twin Peaks" bez przerw
    reklamowych. Zawsze wyglada lepiej jak na ekranie komputera, czy z
    projektora.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2015-04-28 15:15:45
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 08:19, Uzytkownik pisze:
    > Wciskają, ludziom kit, że taniej jest grzać wodę prądem niż innymi
    > źródłami ciepła, a do tego opowiadając o zaletach urządzenia "bo nie
    > trzeba mieszać wody zimnej z ciepłą".

    Ja tyle płacę za ogrzewanie zimnej wody "miejskiej", że ogrzewacz
    elektryczny wcale nie wychodzi drożej.

    Także kit wciskają nam wszyscy naokoło. Nawet na tej grupie niektórzy
    wciskali mi kit, że właśnie tyle powinna kosztować miejska ciepła woda.

    --
    MN

  • 8. Data: 2015-04-28 15:48:10
    Od: noname <n...@d...pl>

    Dnia 2015-04-28, o godz. 15:13:18
    Maniek4 <r...@s...won> napisał(a):

> [...]
    > Ostatnio ogladam na nim serial z lat mlodosci "Twin Peaks" bez przerw
    > reklamowych. Zawsze wyglada lepiej jak na ekranie komputera, czy z

    :) ha ha , ja już jestem "Po", tylko nie oglądaj tego "dodatku" pod
    nazwą "Ogniu krocz.." - tam nic nie ma, lepiej było nie oglądać.

    Aaa.. to polecam "Gangsterzy i Filantropi"! Stary polski film, a
    świetny, dobrze jest obejrzeć "Nóż w wodzie" - ja oglądałem ze względu
    na muzykę Komedy, no i jeżeli przy Komedzie to "Prawo i pięść" - słynna
    piosenka Osieckiej chodzi za mną miesiącami.
    Zresztą, mógłbym jeszcze sporą ilość tytułów zapodać, trochę NTG, a
    może i leciały na jakim "Ale kino" czy coś tam takiego jest.

  • 9. Data: 2015-04-28 16:00:29
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 15:05:12 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
    > wyrzuć tv
    > mi rodzina kupuje tv od 15 lat ale się nie daje

    Ciekawe skąd bierzesz wiedzę o otaczającym świecie? Żeby mieć własne zdanie trzeba
    mieć informacje z wielu źródeł. Brak telewizora powoduje odmóżdżenie i nie jest
    powodem do dumy, chyba że ktoś jest głupi.

  • 10. Data: 2015-04-28 18:13:59
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2015 o 16:00 <k...@g...com> pisze:

    > Ciekawe skąd bierzesz wiedzę o otaczającym świecie? Żeby mieć własne
    > zdanie trzeba mieć informacje z wielu źródeł. Brak telewizora powoduje
    > odmóżdżenie i nie jest powodem do dumy, chyba że ktoś jest głupi.

    Jest internet, radio, prasa. W TV masz to samo co w necie + bonus: debilny
    komentarz "dziennikarza".
    Internet ma jeszcze jedną przewagę - masz nieograniczony dostęp do źródła
    wiadomości, w TV masz przygotowaną łatwo strawną "papkę".

    TG