  • 71. Data: 2015-05-05 20:21:07
    Temat: Re: Delimano
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-05-05 o 16:40, k...@g...com pisze:
> [...]
    filmowania. No nie mają zenitowskie silnika. Ale mają zdecydowanie większą
    rozdzielczość niż kitowy. Kitowy to takie wąskie gardło na wlocie.

    > Sprzedają wizjery do nexa.

    No wiem. Kiedys sprawdzalem to kosztowal chyba tyle co pol aparatu.

    > Lustrzanki to archaizm. Dobre były w czasach aparatów na kliszę. Teraz mają więcej
    wad niż zalet.

    Nie mam swiadomie lustrzanki, ale nie do konca sie zgodze. Mam na mysli
    nie tyle ruchome lustro co rodzaj aparatu zwanego powszechnie
    lustrzanka. Nex jest fajnym aparatem. Robi rewelacyjne zdjecia
    zachowujac zaleznie od obiektywu kompaktowy rozmiar. Jednak to co jest
    zaleta jest rowniez jego wada. Wiele wygodniej robi sie zdjecia wiekszym
    aparatem. Pewny uchwyt, mniejsza tendencja do poruszenia, mozliwosc
    robienia zdjec niezaleznie od warunkow oswietlenia i neutralnosc w
    stosunku do jakosci wzroku operatora. Niektore z tych cech sa osiagalne
    dzieki wizjerom elektronicznym, ale jednak jakosc obslugi wiekszych
    aparatow jest lepsza. Zwlaszcza dla tych co lubia guziczkologie. Podobno
    Nex 6 jest bliski idealowi dzieki wiekszym rozmiarom, dodatkowym
    nastawom i wbudowanemu wizjerowi. Nie wiem na ile profesjonalistom
    przydaje sie fizyczne lustro. Moze tu tez jest jakis myk.

    Pozdro.. TK

  • 72. Data: 2015-05-05 23:06:15
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 maja 2015 20:21:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > nastawom i wbudowanemu wizjerowi. Nie wiem na ile profesjonalistom
    > przydaje sie fizyczne lustro. Moze tu tez jest jakis myk.

    Reporterów i łowców sensacji nie znam. Ci co ich znam to ze statywów i innych
    dziwnych urządzeń robią zdjęcia albo filmy. Standardem jest podpinanie monitora, i to
    nie 5 cali a największego jaki mają.