  • 11. Data: 2015-04-28 19:44:23
    Temat: Re: Delimano
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-28 o 08:19, Uzytkownik pisze:
    > Nie rozumiem tylko co kieruje tymi, którzy tworzą te reklamy? Czy oni
    > uważają, że przed telewizorami zasiadają sami debile?
    Przeczytaj "Mein Kampf" - mimo upływu lat sporo rzeczy nadal jest
    aktualnych. Niestety dotyczy to nie tylko reklam, ale wszystkiego, co z
    nami robią.
    Jacek

  • 12. Data: 2015-04-28 21:46:24
    Od: Kris <k...@g...com>

    Ty się Maniek nie mądrzyj lepiej napisz czy takie kleje gdzieś kupię;)
    http://zapodaj.net/1f26ab24b62e9.jpg.html
    http://zapodaj.net/0fead46a7e724.jpg.html

  • 13. Data: 2015-04-28 22:57:18
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 21:46:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ty się Maniek nie mądrzyj lepiej napisz czy takie kleje gdzieś kupię;)
    > http://zapodaj.net/1f26ab24b62e9.jpg.html
    > http://zapodaj.net/0fead46a7e724.jpg.html

    UFO sfotografowałeś?

  • 14. Data: 2015-04-28 22:58:49
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 21:46:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Ty się Maniek nie mądrzyj lepiej napisz czy takie kleje gdzieś kupię;)
> [...]

    Na bank kupisz z następnym pistoletem na takie wkłady.

  • 15. Data: 2015-04-29 10:41:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-04-28 o 15:48, noname pisze:

    > :) ha ha , ja już jestem "Po", tylko nie oglądaj tego "dodatku" pod
    > nazwą "Ogniu krocz.." - tam nic nie ma, lepiej było nie oglądać.
    >
    > Aaa.. to polecam "Gangsterzy i Filantropi"! Stary polski film, a
    > świetny, dobrze jest obejrzeć "Nóż w wodzie" - ja oglądałem ze względu
    > na muzykę Komedy, no i jeżeli przy Komedzie to "Prawo i pięść" - słynna
    > piosenka Osieckiej chodzi za mną miesiącami.
    > Zresztą, mógłbym jeszcze sporą ilość tytułów zapodać, trochę NTG, a
    > może i leciały na jakim "Ale kino" czy coś tam takiego jest.

    Hehe, to ja juz jestem po nozu i "Prawo i Piesc". Brunetow wieczorowa
    pora, "Rozmowy Kontrolowane" itp. tez przerobilem. :-)
    W latach osiemdziesiatych byl taki serial "Misja". Krecony byl min. w
    Klodzku. Pamietam, ze kiedy bylem w Klodzku, to tamte plenery zrobily na
    mnie - czlowieku z nizin duze wrazenie. Niestety tego filmu do
    obejrzenia nigdzie w sieci nie znalazlem.
    A byl jeszcze taki film-komedia jak banknoty drukowali na wyzymaczce do
    prania. Pamieta ktos tytul?

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2015-04-29 10:46:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-04-28 o 21:46, Kris pisze:
    > Ty się Maniek nie mądrzyj lepiej napisz czy takie kleje gdzieś kupię;)
    > http://zapodaj.net/1f26ab24b62e9.jpg.html
    > http://zapodaj.net/0fead46a7e724.jpg.html

    Do jakosci zdjec sie nie odniose przez grzecznosc, a na pytanie mam
    jedna krotka odpowiedz. Nie.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2015-04-29 11:15:55
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Uzytkownik wrote:

    > Mówi o nim: "... posiada dużo zalet, a
    > największa z nich to innowacyjność".

    Ano niestety, dziś wszystko coś "posiada", a nic nie "ma".
    Takie już mamy czasy włanczania, bynajmniej i labolatorium. :-)

    > Nie rozumiem tylko co kieruje tymi, którzy tworzą te reklamy?

    Chęć zysku.

    > Czy oni uważają, że przed telewizorami zasiadają sami debile?

    Sami nie, ale jest ich statystycznie na tyle wielu, że pozostałych można
    pominąć.

    > Moim zdaniem firma powinna zmienić nazwę na Wydymano, a co Wy o tym
    > myślicie?

    A na co mają zmienić nazwę firmy farmaceutyczne, które notorycznie
    wciskają pomagające na wszystko suplementy diety, które są w ustawie
    o lekach klasyfikowane jako żywność? :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2015-04-29 13:54:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 29 kwietnia 2015 10:46:18 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Do jakosci zdjec sie nie odniose przez grzecznosc, a na pytanie mam
    > jedna krotka odpowiedz. Nie.
    A no bo tablet nadaje się do robienia zdjęć czy przeglądania netu jak pięść do nosa.
    Adam Sz. pewnie twierdzi inaczej więc podyskutujemy zaraz zapewne;)

  • 19. Data: 2015-04-29 21:40:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 28 kwietnia 2015 22:57:19 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:
    > UFO sfotografowałeś?

    oj tam zaraz ufo. Prosze wyjrzec przez okno i spojrzec na ksiezyc. Kierunek z
    którego swieci słonce ewidentnie wskazuje ze słonce jest ponad horyzontem. A przecież
    nie jest, bo juz zaszło (jest godz. 21.40).
    Spisek czy ufo? :-) Rozwiązanie zagadki jest ciekawe :-)

    b.

  • 20. Data: 2015-04-29 22:21:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-04-29 o 13:54, Kris pisze:
    > A no bo tablet nadaje się do robienia zdjęć czy przeglądania netu jak pięść do
    nosa.
    > Adam Sz. pewnie twierdzi inaczej więc podyskutujemy zaraz zapewne;)

    Hehehe

    Pozdro.. TK