  • 21. Data: 2018-06-26 22:36:47
    Temat: Re: Co potrzebuje do projektora zeby net w nim byl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zejdz na ziemie hienryk.

  • 22. Data: 2018-06-26 22:49:04
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 26 Jun 2018 12:18:46 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Potrzebuje informacji o praktyka a nie teoretyka.
    To ja niby w teorri oglądam dane z kompa na swoim TV? :)

    >Podlaczeles kiedys telewizor pod cos z androidem?
    Nie. Ale IMO android nie powstał do takich celów i sądzę że ma dużo
    mniejsze wsparcie w przydatnych aplikacjach niz jakikolwiek
    desktop-linux czy winda z tych nowszych.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2018-06-26 22:54:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/26/2018 10:34 PM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nie pytam o andoida w starym projektorze bo go tam mam. W nowym jest jakis posrany
    system i chce go ominac czyms wpinanym w gniazdo hdmi. Uzywales kiedys w domu czegos
    takiego wpietego do telewizora?

    Wepni cokolwiek na adroidzie (androidbox) za 150-200zł. Pełno tego na
    allegro. Wszystkie identyczne pod względem funkcjonalnosci, różnią sie
    nieistotnymi detalami. Sam uzywam w domu kilka takich urządzeń, każde
    innego producenta, każde takie samo.

    Jak Cie stać na więcej to pakuj sie w np. Windowsa 10 na jakims intel
    sticku z conajmniej 32GB flasha. Lepszy nie bedzie ale niektórym
    wystarczy że to nie android bo tępa ideologia tez może mieć znaczenie.

  • 24. Data: 2018-06-27 00:01:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Super ze sie znalazles i chcialo Ci sie odpowiedziec. Nareszcie praktyk sie trafil.
    To bede staral sie Ciebie wykorzystac, ale nie seksualnie. Ogladalem dzisiaj takie
    skrzynki. Nawet do tego co linka dales zadzwonilem i mowie ze chce podlaczyc cos do
    projektora zeby w nim android byl a on ze nic takiego nie sprzedaje. Dopytam i bede
    wdzieczny za odpowiedz. Czy to pudelko da sie podlaczyc do punktu dostepowego jaki
    mam w tablecie? Czy trzeba to jakos ustawiac czy wpisze tylko w odpowiednim miejscu
    haslo punktu dostepowego i zabangla. Czy to ma faktycznie 4K czy tylko jest w stanie
    lyknac 4K i przerobi na 640x480? Stary projektor bez problemu lyka 4K a wyswietla
    1280x720. Czy jest w czarnym pudelku jakas cywilizowana przegladarka co ze dwie karty
    moze otworzyc? Czy bez problemu podlacze do tego bezprzewodowa myszke i od razu
    bedzie dzialala czy tez do podlaczenia myszki bede musial doktorat robic? Czy przy
    filmach nie tnie? I pytanie poza konkursem. W projektrze kolor mam na dziesieciu
    bitach. Na ilu bitach to co pokazales dekoduje kolor?

  • 25. Data: 2018-06-27 07:01:21
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/27/2018 12:01 AM, Zenek Kapelinder wrote:
    > Nawet do tego co linka dales

    Nie dałem.

    > Czy to pudelko da sie podlaczyc do punktu dostepowego jaki mam w tablecie?

    Kazdy ma Wifi. Każdy da się podpiąc do routera bądź chwilowo
    przerobionego na router tabletu/telefonu.

    > Czy trzeba to jakos ustawiac czy wpisze tylko w odpowiednim miejscu haslo punktu
    dostepowego i zabangla.

    Teoretycznie. Praktycznie trafiłem na stary dongle który nie działa z
    routerem. Jeden na milion.

    > Czy to ma faktycznie 4K czy tylko jest w stanie lyknac 4K i przerobi na 640x480?

    4K oznacza że ma dośc mocy obliczeniowej aby dekodować x264 w takiej
    rozdzielczości. To czy na koniec ktoś to będzie chciał oglądac na
    żałosnych 640x480 to już nie sprawa pudełka.

    > Czy jest w czarnym pudelku jakas cywilizowana przegladarka co ze dwie
    karty moze otworzyc?

    Taka jaką sobie zainstalujesz, FireFox, Chrome i kilka innych.

    > Czy bez problemu podlacze do tego bezprzewodowa myszke

    Tak.

    > i od razu bedzie dzialala czy tez do podlaczenia myszki bede musial doktorat robic?

    Wsadzić. I zadziała.

    Problemem może być tylko obsługa bo w Androidzie prawy przycisk myszki
    nie wywołuje menu tylko jest odpowiednikiem przycisku cofnięcia.
    Podobnie trzeba nauczyć się z myszki robić zooma.

    > Czy przy filmach nie tnie?

    Jesli kupisz najnowszy model to procesor i GPU w środku sa wystarczająco
    wydajne żeby dekodować w realtime cokolwike do tego wsadzisz. Nie
    oszczędzaj, 10zł róznicy może dać 2x wydajniejszy cpu. Za pudełko z
    androidem nie warto dawać więcej niż 300zł. Na pewno ma mieć wiecej niż
    16GB Flasha.

    > I pytanie poza konkursem. W projektrze kolor mam na dziesieciu bitach. Na ilu
    bitach to co pokazales dekoduje kolor?

    TO bez znaczenia bo jakość obrazu z projektowa jest na tyle ch..owa że
    nie zobaczysz różnicy. Nie mam w domu anijednego pudełka ze wsparciem
    HDR więc trudno mi się wypowiadać.

    I material ktory bedziesz oglądać też musi być przygotowany pod taką
    jakość HDR. Nie zauwazysz róznicy z powodu tego że projektory sa
    najzwyczajniej ch...we jesli chodzi o jakość obrazu.

  • 26. Data: 2018-06-27 08:49:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 czerwca 2018 00:01:06 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Nawet do tego co linka dales zadzwonilem i mowie ze chce podlaczyc cos do
    projektora zeby w nim android byl a on ze nic takiego nie sprzedaje.

    Linka to ja chyba dałem ale mniejsza o to
    Jak Sebastian pisze kup jakiegoś "tv box"a
    https://allegro.pl/kategoria/odtwarzacze-hdd-i-multi
    medialne-urządzenia-85173?order=m
    U chińczyków na aliexpress trochę taniej ale poczekać na przesyłkę ze 3 tygodnie
    trzeba.
    Spełni wszystkie Twoje wymagania- to takie wypasione tablety bez wyświetlacza są.
    Obsługa i konfiguracja tego sa bajecznie proste

  • 27. Data: 2018-06-27 09:02:05
    Od: quent <x...@x...com>

    On 27.06.2018 08:49, Kris wrote:
> [...]
    > Spełni wszystkie Twoje wymagania- to takie wypasione tablety bez wyświetlacza są.
    Obsługa i konfiguracja tego sa bajecznie proste

    Nie miałem styczności z takimi boxami ale nie lepszy google chromecast
    2? Zasilania nie potrzeba 220v, wystarczy krótki kabelek usb wpięty w
    projektor.
    No i jest to sprzęt od googla, aktualizowany na bieżąco.
    Używam od lat.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2018-06-27 17:03:14
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/27/2018 9:02 AM, quent wrote:
    > Nie miałem styczności z takimi boxami ale nie lepszy google chromecast
    > 2?

    Nie. To zupelnie inne urzadzenie i do czego innego.

    > Zasilania nie potrzeba 220v

    Android boxy zasilane sa zazwyczaj z 5V. W zalezności od modelu albo
    przez kabel z usb albo przez wtyczkę. Trzeba tylko kupić ten właściwy.

    Bardziej nalezy przejmowac się wydajnością prądową gnaizda USB w
    projektorze. Zaryzykuje że jest śladowa i nie da rady.

    > No i jest to sprzęt od googla, aktualizowany na bieżąco.

    To żaden argument jeśli okazuje się że nie można na nim wiele zrobić z
    tego co można na androidzie.

  • 29. Data: 2018-06-27 18:59:40
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2018-06-27 17:03, Sebastian Biały wrote:
    > nie można na nim wiele zrobić z
    > tego co można na androidzie.

    Jeśli mogę sklonować obraz z urządzenia z andkiem na chromecast
    (projektor) to w czym to się różni od tego boxa poza interface - paluchy
    vs klawa?

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2018-06-27 19:22:58
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 6/27/2018 6:59 PM, quent wrote:
    > Jeśli mogę sklonować obraz z urządzenia z andkiem na chromecast
    > (projektor) to w czym to się różni od tego boxa poza interface - paluchy
    > vs klawa?

    Tym że nie musisz mieć *dodatkowego* urządzenia z androidem.

    Tym że do telefonu nie zawsze da się wlożyć pendrive.

    Tym że wysyłanie obrazu wysokiej rozdzielczości jest niemożliwe przez
    wifi bez strat.

    Tym że wszelakie miracasty, chromecasty, Widi i inne duperele mają laga
    kilkaset ms.

    Tym że nie ma jak podpiąc sensownego audio 5.1 do chromecasta.

    Tym że może podpiąc dongla tv do androidboxa.

    Tym że można wpiąć dysk twardy.

    Pewie jeszcze wieloma rzeczami.

    Ja nie protestuje że chrome cast jest gorszy/lepszy. Ja protestuje żeby
    to *coś* podkładać jako alternatywę do androida kiedy niejaki Zenek
    zapytał o przeglądarkę.

    Mając chromecasta musisz mieć *dodatkowe* urzadzenie. Mając android boxa
    musisz miec tylko myszkę bezprzewodową i zrobisz nia wszystko.

    Chromecast ma jakieś zalety i sam używam czasem. Ale nijak ma się to
    raczej do potrzeb.